تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۵
کد خبر: ۷۴۶۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار ایذه:
جاده‌های ایذه نیاز به ساماندهی دارد
فرماندار ایذه با نامناسب خواندن جاده‌های برون شهری و درون شهری ایذه، از مسئولان این امر خواست حرکتی جدی برای ساماندهی این وضعیت انجام دهند.

جهانبخش قلاوند در جلسه عصر امروز شورای اداری این شهرستان در راستای برگزاری باشکوه برنامه‌های دهه اول محرم از مسئولان برگزار کننده آن به‌ویژه امام جمعه، سازمان تبلیغات و مردم شهرستان تقدیر کرد.

وی با اشاره به برخی حوادث شهرستان که بر اثر جو طایفه‌گرایی به‌وجود می‌آیند اظهار کرد: شهرستان ایذه و مردم این منطقه از تاریخ و تمدن بزرگی برخوردارند و به‌وجود آمدن برخی مسائل حاشیه‌ای و عقاید در بین مردم باید اصلاح و برطرف شود.

فرماندار ایذه با اشاره به اینکه برخی از اداره‌ها باید با مدیریت خود نگذارند برخی مشکلات اجتماعی به امنیتی تبدیل شود افزود: به طور قاطع با هنجارشکنان و خطرآفرینان امنیت عمومی برخورد خواهد شد.

رئیس شورای اداری ایذه در ادامه به کشف چندین محموله قاچاق مواد مخدر توسط نیروهای نظامی و امنیتی شهرستان در هفته اخیر اشاره و از تمام عواملی که برای دستگیری قاچاقچیان این مواد اقدام کرده‌اند تشکر ویژه کرد.

*45 روز برای همکاری با طرح سرشماری کشاورزی

قلاوند از اداره‌هایی که 45 روز برای همکاری با طرح سرشماری کشاورزی و اجرای دقیق و منظم این طرح در شهرستان همکاری داشته‌اند تشکر کرد و گفت: به‌واسطه این همکاری‌ها، شهرستان ایذه به عنوان یکی از فعال‌ترین پایگاه‌های سرشماری شناخته شد.

وی با تشکر از حرکت جدید شهرک‌های صنعتی ایذه در برپایی نمایشگاه محصولات و توجه مدیرکل صنعت استان به این طرح عنوان کرد: به دلیل این همت‌ها، بخشی از تولیدات ایذه به خارج از کشور ارسال شده است.

رئیس شورای اداری شهرستان ایذه با تشویق مردم به سمت تولیدی‌های شخصی افزود: این کارها باعث برطرف شدن مشکلات بیکاری و اعتبار بخشیدن به شهرستان در زمینه کارهای تولیدی و رفع مشکلات بیکاری است.

*گلایه از پیشرفت کار احداث فاضلاب شهر ایذه

قلاوند برخی مشکلات موجود در زمینه‌های عمرانی و... شهرستان را در عدم‌هماهنگی دستگاه‌ها دانست و با اشاره به اینکه مشکلات قطعی آب همچنان در ایذه ادامه دارد، از مدیران آب ایذه و دهدز خواست تا تمام تلاش خود را برای برطرف کردن آن به‌کار ببندند.

عالی‌ترین نماینده دولت در ایذه با گلایه از پیشرفت کار احداث فاضلاب شهر ایذه خاطر نشان کرد: شرکت‌های تاسیس فاضلاب ایذه، هزینه‌های خود را از محل منابع اعتبارات مردمی دریافت می‌کنند، ولی با رها کردن آن به حال خود در این فصل بارش باران و سرما، باعث به‌وجود آمدن خلل در عبور و مرور مردم و ایجاد چهره ناشایست از شهر کرده‌اند.

وی به رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس در روزهای قبل از آغاز هفته بسیج اشاره کرد و از تمام اداره‌ها و مسئولان شهرستان درخواست کرد تا تمام همکاری خود را برای کمک به اجرای هرچه بهتر این برنامه در شهرستان انجام دهند.

قلاوند با انتقاد و اعلام نارضایتی از وضعیت جاده‌های برون شهری و درون‌شهری، از مسئولان اداره راه و شهرداری خواست تا با توجه جدی به این موضوع، درصدد ترمیم آسفالت و ظاهرسازی بهتر برای این امر در شهرستان باشند.

فرماندار ایذه در پایان با اشاره به برگزاری نمایشگاه نماز در شهرستان همزمان با همایش سراسری آن، از تمام مسئولان شهرستان خواست تا با همکاری خود برای اجرای این برنامه به بهترین نحو کمک کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار