تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۴
کد خبر: ۷۴۷۲۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صبح امروز
مسئولان ایذه‌ای به بیان مشکلاتشان پرداختند
مسئولان ایذه‌ای در جلسه شورای اداری به بیان مشکلاتشان پرداختند.

صبح امروز برخی از مسئولان اداره‌های شهرستان در جلسه شورای اداری که در سالن جلسات فرمانداری و با مدیریت جهانبخش قلاوند فرماندار این شهر برگزار شد، در صحبت‌های کوتاهی به بیان مشکلات و برنامه‌های خود پرداختند.

*طرح سرشماری کشاورزی

ایرج الماسی رئیس اداره جهاد کشاورزی ایذه با اشاره به پایان یافتن سرشماری کشاورزی در شهرستان، به مزایای این طرح اشاره کرد و افزود: استفاده از تبلت تا حد زیادی باعث افزایش سرعت در اجرای این طرح شد.

*به‌کارگیری قهرمانان ایذه‌ای

رئیس اداره ورزش و جوانان ایذه به همایش تجلیل از علی امیدی دارنده مقام سوم پرتاب نیزه اینچئون اشاره کرد و اظهار داشت: این ورزشکار با توجه به شیمی‌درمان شدن پدرش در روز اعزام به این مسابقات، به این مقام ارزشمند دست یافت و این کار بزرگ این ورزشکار معلول کشورمان جای تقدیر ویژه دارد.

هوشنگ حاتمی از مسئولان شهرستان خواست، تا برای کمک به آینده قهرمانان این شهر به فکر استخدام آنها در اداره‌های شهرستان باشند.

وی در پایان با تجلیل از حرکت علی شیخ‌زاده، ورزشکار جانباز ایذه‌ای که به‌دلیل هم گروه شدن با تنیسور رژیم صهیونیستی از حضور در مسابقات امتناع کرده بود، کار بزرگ این ورزشکار را بالاتر از چندین قهرمانی و یک افتخار با ارزش برای ورزش و مردم ایذه دانست.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار