تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۷۴۷۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل آبفای خوزستان خبر داد:
عدم‌ استقبال مردم از طرح‌های آب و فاضلاب
مدیرعامل آبفا خوزستان، عدم‌ استقبال عموم مردم از طرح‌های آب و فاضلاب را نیازمند آسیب‌شناسی خواند.

علی‌اکبر علیمرادی صبح امروز در نشست با مجریان طرح‌ها با بیان اینکه بنا به ماموریتی که از سوی آبفای کشور به ما محول شده تأمین آب شرب بهداشتی مردم و دفع اصولی پساب‌ها هدف اصلی این دستگاه خدمت‌رسان و دغدغه اصلی کارکنان شرکت آب و فاضلاب استان است، اظهار کرد: در همین راستا حوزه مهندسی و توسعه شرکت همواره با ارائه طرح‌ها و پروژه‌هایی درصدد بهبود وضعیت کمی و کیفی آب استان و رضایتمندی شهروندان بوده است.

وی با بیان اینکه آبفای خوزستان یک شرکت مهندسی تخصصی است که امروز وارث یکسری مشکلات است، تصریح کرد: به کمک همدیگر باید ساختاری نو در شأن آبفای خوزستان تعریف کنیم و هم‌صدا و هم‌جهت با یکدیگر، تعهد حرفه‌ای‌مان را در اجرای پروژه‌ها با کمترین هزینه به اثبات برسانیم.

مدیرعامل آبفا خوزستان، عدم استقبال عموم مردم از طرح‌های آب و فاضلاب را نیازمند آسیب‌‌شناسی خواند و افزود: تیم تخصصی آبفای خوزستان باید مسائل را به گونه‌ای مدیریت کنند که این نگاه بازدارنده به کمترین حد خود برسد.

رئیس هیئت مدیره آبفای خوزستان، موفقیت آبفای استان را در گرو همکاری و همیاری همه بخش‌ها عنوان و خاطر نشان کرد: با ظرفیت خوبی که در حوزه منابع انسانی معاونت مهندسی وجود دارد افق روشنی در آینده نزدیک پیش‌رویمان قرار دارد و با بازنگری در روش‌ها و منش‌ها به جایگاهی که استحقاق آن را داریم خواهیم رسید.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار