تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۸
کد خبر: ۷۴۷۳۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار رامشیر خواستار شد؛
لزوم برنامه‌ریزی برای انسداد بی‌سوادی در رامشیر
فرماندار رامشیر خواستاری برنامه‌ریزی برای انسداد بی‌سوادی و تارکین تحصیلی در این شهرستان خبر داد.

سعید فیوضی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش که به ریاست فرماندار و با حضور همه اعضاء در سالن جلسات فرمانداری تشکیل شد، اظهار کرد: باید برنامه‌ریزی‌ها و تدابیر لازم به‌منظور توسعه و ارتقای کیفیت آموزش و پرورش بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کشور صورت گیرد.

وی در این جلسه که به منظور برنامه‌ریزی توسعه آموزش و پروش در سال تحصیلی 93 ـ 94 برگزار شد، افزود: باید برنامه‌ریزی‌ها و تدابیر لازم برای توسعه و ارتقای کیفیت آموزش و پرورش بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش کشور صورت گیرد.

فرماندار رامشیر با اشاره به اینکه سال گذشته در شهرستان رامشیر در امر سوادآموزی و ریشه‌کنی بی‌سوادی گام‌های موثری برداشته شده است، عنوان کرد: در راستای انسداد بی‌سوادی و تارکین تحصیلی به‌ منظور ریشه‌کنی بی‌سوادی باید برنامه‌ریزی‌های مدونی بر طبق سند راهبردی و تحول بنیادین آموزش و پرورش صورت گیرد.

فیوضی تأکید کرد: در راستای برگزاری المپیادهای ورزشی دانش‌آموزان و به‌ منظور کشف استعدادها نیز باید از طریق آموزش و پرورش اقدام شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش رامشیر با بیان اینکه همایش سراسری نماز نیز همزمان با دیگر شهرهای استان در رامشیر برگزار خواهد شد، از برگزاری نمایشگاه و حجاب با محوریت معلم و دانش‌آموز در نیمه اول آذرماه سال جاری خبر داد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار