تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۴
کد خبر: ۷۴۷۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به میزبانی بهبهان‎ برگزار شد
نشست مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های منطقه 5 کشور
شانزدهمین نشست مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های منطقه 5 کشور به میزبانی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیا بهبهان بعد از ظهر امروز در تالار اجتماعات هتل مارون برگزار شد.

هدف از برگزاری این جلسات که به‌صورت چرخشی در دانشگاه‌های منطقه 5 برگزار می‌شود هم‌اندیشی و بحث و بررسی مسائل فرهنگی دانشگاه‌ها و آشنایی بیشتر با جایگاه دانشگاه میزبان و استفاده از تجربیات آنها است.

در آیین افتتاحیه این نشست که با ذکر تلاوتی چند از آیات قرآن کریم آغاز شد، مرتضی توکلی ریاست دانشگاه و نصیری مشاور فرهنگی دانشگاه در سخنانی به ماهیت فرهنگ در جامعه دانشگاهی امروز پرداختند و اهمیت فرهنگ و اصلاح آن را در جامعه دانشگاهی متذکر شدند.

در ادامه برنامه، علی بهبهانی به عنوان مدیرعامل بنیاد خیریه بهبهانیان و رئیس مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان بهبهان به بیان خدمات و معرفی خود پرداختند.

پس از آن کارگاه‌های این نشست آغاز و در این کارگاه‌ها مدیران فرهنگی دانشگاه‌ها به تبادل نظر و بررسی مشکلات پیش‌رو و ارائه تجربیات برای اخذ بهترین تصمیم و تصویب آنها پرداختند.

این نشست با بحث و تبادل نظر پیرامون مباحثی از جمله ترویج زندگی اسلامی ایرانی، برنامه‌های فرهنگی مورد نیاز اساتید و کارکنان و دانشجویان، مشکلات فرهنگی و اجتماعی در خوابگاه‌های خودگردان و... در روز دوم ادامه خواهد یافت.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار