تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۵
کد خبر: ۷۴۸۳۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
چهارم آذر اندیمشک در تقویم کشور ثبت شود
امام جمعه اندیمشک با اشاره به مقاومت ستودنی مردم شهرستان اندیمشک در چهارم آذر 1365 در مقابل رژیم بعثی عراق گفت: این روز باید به عنوان روز مقاومت مردم اندیمشک در تقویم کشور ثبت شود.

حجت الاسلام نعمت اله خدامی در نشست هماهنگی بزرگداشت روز چهارم آذر افزود: در این روز اندیمشک و بویژه منطقه راه آهن این شهر هدف حملات هوایی 54 فروند جنگنده دشمن قرار گرفت.

وی گفت: این بمباران ، یک ساعت و نیم به طول انجامید و جمع زیادی از مردم اندیمشک در این روز به خاک و خون کشیده شدند.

خدامی افزود: شاهدان عینی این روز هنوز هم خاطرات مقاومت ستودنی مردم را در ذهن دارند.

وی گفت: صدها شهید و مجروح در این روز تقدیم نظام و انقلاب شد.

حجت الاسلام خدامی افزود: امسال باید برنامه این روز به نحو شایسته برگزار شود و ضرورت دارد به صورت جدی تر برای ثبت این روز به عنوان روز مقاومت مردم تلاش کنیم.

امیر حمزه بزرگی معاون فرماندار اندیمشک هم در سخنانی این روز را روزی ماندگار در تقویم ایثار و شهادت این شهرستان ذکر کرد و گفت: برگزاری ویژه برنامه این روز با همکاری کلیه نهادها و ادارات کیفی تر از سال های گذشته خواهد بود.

مرتضی طیبی مسوول موسسه فرهنگی هنری غدیر نیز به عنوان دبیر یادواره چهارم آذر اندیمشک، خواستار حمایت بیشتر در راستای اجرای ویژه برنامه این روز شد.

در این نشست در خصوص نحوه اطلاع رسانی، چاپ ویژه نامه مناسبتی این روز، برگزاری آیین چهارم آذر در میدان راه آهن و سایر برنامه های آن بحث و تصمیمات لازم گرفته شد.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار