تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۲
کد خبر: ۷۴۹۰۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت‌الله موسوی‌جزایری:
آمریکا رفتارش در مقابله با داعش متناقض است
نماینده ولی فقیه در خوزستان رفتار آمریکا در مقابل داعش را دارای تناقض دانست و گفت: رئیس جمهور آمریکا حامی تروریست‌های داعش است و از جنایات آنها حمایت می‌کند.

آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌جزایری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان با اشاره به جنایت‌های گروهک تروریستی داعش اظهار کرد: رئیس جمهور آمریکا از تروریست‌های داعش برای جنایت‌هایی که مرتکب می‌شوند، حمایت می‌کند.

وی داعش را مولود ناخلف آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست و خاطر نشان کرد: داعش و تکفیری‌ها به دست خود آمریکا و اسرائیل ایجاد شده‌اند و مورد حمایت آنها هستند.

موسوی‌جزایری در ادامه به تجاوز اخیر رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی اشاره کرد و گفت: جوانان فلسطینی با دستان خالی در مقابل صهیونیست‌ها می‌جنگند، مبارزه می‌کنند و به کمک احتیاج دارند.

وی با بیان اینکه آمریکا از این اقدامات حمایت می‌کند، اظهار کرد: متأسفانه مجامع بین‌المللی نیز در برابر این جنایت‌ها سکوت کرده‌اند و صدایی از آنها بلند نمی‌شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان همچنین به هفته کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و افزود: کسانی که در خانه‌های خود کتاب‌هایی دارند که به آنها احتیاجی ندارند این کتاب‌ها را به نهاد کتابخانه‌های عمومی هدیه بدهند تا در مناطق محروم و روستاها کتابخانه تاسیس شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار