تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۷۴۹۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار ایذه خبر داد:
پایان طرح سرشماری کشاورزی در ایذه
فرماندار ایذه از پایان سرشماری کشاورزی در 596 روستای این شهرستان خبر داد.

جهانبخش قلاوند امروز اظهار کرد: طرح سرشماری عمومی کشاورزی هم‌زمان با کل کشور در سطح شهرستان ایذه آغاز و بعد از 45 روز و در زمان مقرر به پایان رسید.

وی افزود: در اجرای این طرح 18 نفر به عنوان مامور سرشماری، 11 نفر نیروی ستادی و 27 خودروی حمایتی تا روز آخر انجام وظیفه کردند.

فرماندار ایذه، مهم‌ترین ویژگی این طرح در شهرستان را برنامه منظم و زمان‌بندی شده دانست و خاطر نشان کرد: در کنار سرپرستی این طرح در ایذه، بخشداری و دهیاری‌ بخش‌های سوسن و دهدز به عنوان ستاد فرعی این طرح، در مناطق روستایی برای اسکان مامورین سرشماری، نقش اساسی در صرفه‌جویی وقت و انرژی را داشتند.

رئیس طرح سرشماری کشاورزی عمومی ایذه با بیان اینکه استفاده از ابزارهای الکترونیک برای نخستین‌بار، باعث راحت‌تر شدن کار سرشماری و اجرای دقیق‌تر آن در 596 روستای این شهرستان شد، گفت: پس از دریافت اطلاعات کسب شده بعد از 45 روز سرشماری، مرحله جمع‌بندی آن با حضور ایرج الماسی قائم‌مقام این طرح در شهرستان انجام شد.

قلاوند در پایان عنوان کرد: در اجرای این سرشماری تعداد خانوار، بهره‌بردار، مساحت اراضی زارعی و باغ، تعداد دام به‌صورت منطقه‌ای و هر روستا به صورت مجزا مشخص شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار