تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۰
کد خبر: ۷۴۹۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بختیاری‌زاده: خداحافظی از فوتبال سخت است ولی باید کنار بیایم
مدافع سابق تیم‌ملی فوتبال در جام جهانی 2006 آلمان پس از خداحافظی از دنیای فوتبال، گفت: دوست داشتم امسال هم فوتبال بازی کنم ولی شرایط مهیا نبود و نهایتا تصمیم به خداحافظی گرفتم.

سهراب بختیاری‌زاده اظهار کرد: به هر حال امسال شرایط به صورتی بود که باید فوتبال را کنار می گذاشتم، هر چند که سخت است ولی باید با این شرایط کنار بیایم. البته خودم تمایل داشتم امسال هم فوتبال بازی کنم و از لیگ یک هم پیشنهاد داشتم ولی نمی خواستم در لیگ یک بازی کنم.

وی بیان کرد: در هر صورت قسمت نبود که امسال بازی کنم و تصمیم گرفتم خداحافظی کنم. البته من بازی های بسیاری انجام دادم و خدا را شکر می کنم که تا سن 41 سالگی نیز فوتبال بازی کردم.

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال تهران گفت: قصد دارم که کلاس های مربیگری را بگذرانم تا ان‌شاالله بتوانم تجربیاتم را در اختیار نسل جوان فوتبال بگذارم و اکنون هم در حال گذراندن کلاس مربیگری درجه C در تهران هستم.

وی عنوان کرد: البته من در ذهن داشتم حتی اگر امسال هم بتوانم بازی کنم دیگر سال آخر بازی ام باشد و فوتبال را کنار بگذارم. به هر حال من خدا را شکر می کنم که تا همین سن هم توانستم فوتبال بازی کنم.

وی بیان کرد: آن چه از ابتدا در ذهن من بود این بود که بتوانم سال های خیلی طولانی بازی کنم، چرا که واقعا فوتبال را عاشقانه دوست دارم و همیشه به عشق خود فوتبال، فوتبال بازی کردم.

بازیکن سابق تیم‌ملی ایران درباره برگزاری بازی خداحافظی برای بازیکنان، گفت: در کل برگزاری بازی خداحافظی حرکت قشنگ و نمادینی است و به سایر بازیکنان آن باشگاه انگیزه می دهد و یک حس خوب برای بازیکنان در حال فعالیت است. من از کسی گله ای ندارم و از باشگاه هایی که فضا برای بازی کردن در اختیار من گذاشتند، تشکر می کنم.

بختیاری زاده ادامه داد: به هر حال اگر بازی خداحافظی باشد، خیلی خوب و قشنگ است و اگر هم نباشد خیلی مهم نیست. خودم هم خیلی تمایل به بازی خداحافظی ندارم ولی اگر اتفاق بیفتد و باشگاه‌ها چنین کاری را برای بازیکنان‌شان انجام دهند، کار قشنگی است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار