تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۷۴۹۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نخستین قفل ایرانی ضد سرقت تریلر و نفتکش در ماهشهر رونمایی می‌شود
فرماندار شهرستان بندر ماهشهر از رونمایی قفل ضد سرقت تریلر و نفتکش که برای نخستین بار توسط متخصصان خوزستانی تولید شده خبر داد.

منصور قمر امروز اظهار کرد: مراسم رونمایی از قفل ضد سرقت تریلر و نفتکش که نخستین بار در کشور به دست جوانان مبتکر خوزستانی تولید و وارد بازار شده است فردا یک‌شنبه با حضور مسئولان برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: آمریکا و تعدادی از کشورهای اروپایی نمونه‌هایی از این قفل را ساخته‌اند اما تفاوت‌های این قفل نسبت به نمونه‌های خارجی بسیار چشمگیر است.

عالی‌ترین نماینده دولت در شهرستان بندر ماهشهر یادآور شد: مراسم رونمایی از این قفل ضد سرقت فردا یک‌شنبه در شرکت سنگین‌تن مجاور پایانه حمل و نقل بار برگزار می‌شود.

کاربرد این قفل زمانی است که تریلر یا نفتکش از کشنده برای عملیات تعمیر، سرویس و تغییر کاربری جدا شده و یا هر نوع عملی که فقط بر روی کشنده یا تریلر انجام بگیرد است.

این قفل به تنها نقطه اتصال تریلر به کشنده که شاه‌پین نامیده می‌شود زده شده و قفل شدن آن به شاه‌پین، موجب قطورتر شدن شاه‌پین تریلر شده، و به هیچ عنوان اجازه اتصال تریلر را به کشنده سارق نمی‌دهد.

جلوگیری از سرقت تریلر، آرامش روحی و روانی راننده و صاحبان خودرو، ضریب امنیتی بالای آن، غیر قابل تخریب بودن، جلوگیری از ضرر مالی و معنوی، قیمت مناسب آن نسبت به ارزش تریلر، در دسترس بودن آن و خدمات پس از فروش از جمله مزایای این قفل است.

ساخته شدن از فولاد سخت، دسترسی نداشتن به شبکه داخلی قفل، قیمت بسیار مناسب، تعمیر و نگهداری آسان و رقابتی و صادراتی بودن آن در کشورهای همسایه از دیگر مزیت‌های این قفل ضد سرقت است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار