تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۳
کد خبر: ۷۴۹۶۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بهره‌برداری از 2 پروژه عمرانی در مسجدسلیمان
با حضور جمعی از مسئولان، دو پروژه عمرانی در مسجدسلیمان به بهره‌برداری رسید.

ظهر امروز آیین افتتاح و بهره‌برداری از دو پروژه عمرانی و عام‌المنفعه شهر مسجدسلیمان با حضور مسئولان استانی و محلی برگزار شد.

این مراسم با حضور اسماعیل جلیلی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، علیرضا فرجیان مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، علیرضا گوروئی فرماندار، ابراهیم پیرامون مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان و سایر مدیران دوایر دولتی شهرستان برگزار شد.

آیین نخست مربوط بود به افتتاح پروژه عام‌المنفعه بهسازی و مسقف کردن گلزار شهدای کلگه که در مدت زمان 45 روز و با صرف هزینه‌ای بالغ بر 1.2 میلیارد ریال توسط مدیریت خدمات این شرکت انجام شد.

در این پروژه که با همکاری مشترک بنیاد شهید و امور ایثارگران و شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان محقق شد قطعه شهدای کلگه که در آن 263 کبوتر خونین جنگ تحمیلی در آن آرام گرفته‌اند بهسازی شد.

شهرستان مسجدسلیمان از جمله شهرهایی بود که در طول دوران دفاع مقدس به دفعات توسط موشک و بمباران‌های هوایی توسط رژیم جنایتکار بعثی صدام حسین مورد حمله قرار گرفت و یکهزار و 14 نفر از شهروندان این شهر براثر این حملات و حضور در خط مقدم جبهه به درجه رفیع شهادت نائل شده‌اند.

همچنین در آیین دیگری، پروژه تعمیر و بهسازی مهمانسرای نفت که از جمله پروژه‌های عمرانی شرکت نفت و گاز مسجدسلیمان محسوب می‌شود، افتتاح شد.

این پروژه در مدت زمان چهار ماه و با صرف هزینه‌ای بالغ بر 7 میلیارد ریال توسط مدیریت خدمات این شرکت اجرا شد.

با انجام این پروژه یکی از دغدغه‌های مسئولان این شرکت به‌منظور نبود امکانات اقامتی و پذیرایی از کارشناسان و متخصصان و میهمانان صنعت نفت در این شهر تا حدود زیادی مرتفع شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار