تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰
کد خبر: ۷۵۰۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پیگیری استانداری برای حل مشکلات باشگاه فولاد
معاون سیاسی اجتماعی استاندار: استانداری پیگیری های لازم برای حل مشکلات جانبی باشگاه ورزشی فولاد خوزستان بعمل می آورد.

فرج الله خبیر معاون سیاسی واجتماعی استاندار خوزستان گفت : استانداری  پیگیری های لازم برای حل مشکلات جانبی  که برای شرکت فولاد خوزستان  ایجاد شده است ، بعمل می آورد.

گفتنی است  امروز یکشنبه هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان نشستی را با معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان دراهواز برگزار کرد . دراین دیدار موفقیت های ورزشی باشگاه فولاد خوزستان ، ظرفیت ها و نیز مشکلات جانبی این باشگاه خوزستانی مورد بررسی قرار گرفت .

خبیر معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان افزود:  در این نشست مسایل و مشکلات باشگاه فولاد خوزستان مورد بررسی قرارگرفت و مقرر گردید که استانداری پیگیری لازم برای رفع آنها بعمل آورد.

وی گفت : با توجه به عملکرد مثبت باشگاه فولاد خوزستان ، استانداری ، حمایت های خود را از این باشگاه ورزشی  اعلام می کند.

گفتنی است باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان یکی از باشگاه‌های خوزستانی حاضر در لیگ برتر فوتبال ایران است که در چند سال اخیر توانسته با کشف و پرورش بازیکنان بومی و مستعد این استان و همچنین سایر استان‌های کشور، ضمن کسب عناوین مختلف در رقابت‌های فوتبال داخل کشور در رده‌های سنی مختلف، اعتبار ویژه‌ای برای خود کسب نماید.

طبق آخرین رده‌بندی برترین تیم‌های باشگاهی جهان در اوت ۲۰۱۳ میلادی که توسط فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فو تبال  صورت گرفت  ، تیم فوتبال فولاد خوزستان با کسب رتبه ۴۲۷ جهان، چهارمین تیم ایرانی بوده و در بین تیم‌های قاره آسیا در مکان سی و هشتم قرار دارد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار