تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۷۵۰۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حل مشکل کارت پاپان خدمت رحمانی در مراحل پایانی
بختیار رحمانی با اشاره به این‌که کارهای مربوط به مشکل کارت معافیت پایان خدمتش به خوبی در حال پیش رفتن است، گفت: به دنبال این هستم که این موضوع طی 10 روز آینده به صورت علنی و رسمی اعلام شود.

بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان اظهارکرد: من به دنبال حق خودم هستم و خدا را شکر مدارکم تایید شده است و چند جلسه دادگاه را هم پشت سر گذاشته‌ام و هیچ مشکلی نبوده است. پس از رفع مصدومیتم، کارم را در تیم فولاد ادامه خواهم داد و ان‌شاالله که هیچ مشکلی هم نباشد و بتوانم نیم‌فصل دوم با رفع مصدومیتم، در کنار تیم فولاد باشم.

وی بیان‌کرد: از زمانی که این مشکل برای من پیش آمد، پیگیر کارم بودم و در این زمینه چندین جلسه دادگاه را پشت سر گذاشتم تا بتوانم ثابت کنم که کارت پایان خدمت من مشکلی نداشته است. تاکنون نیز کارهایم به خوبی پیش رفته است و به دنبال این هستم تا طی 10 روز آینده از سوی مراجع قضایی به صورت علنی اعلام شود که کارت من مشکلی نداشته است و می‌توانم تیم فولاد را همراهی کنم.

رحمانی درباره مصدومیتش و گذراندن دوره نقاهت، گفت: در مقطعی از زمان نتوانستم با پایم کار کنم که آقای فتحی، فیزیوتراپ تیم فولاد نیز از این بابت ناراحت بود. جا دارد از زحمات او نیز تشکر کنم و واقعا از او ممنون هستم. اکنون وضعیت پایم خیلی خوب است و ان‌شاالله از هفته آینده نرم دویدنم را آغاز می‌کنم. آغاز تمرینات نرم دویدنم نیز زیر نظر تیم پزشکی فولاد است.

وی با بیان این‌که جا دارد از مسوولان باشگاه فولادخوزستان تشکر کنم‏، عنوان‌کرد: من جزو نفرات این تیم هستم و مشکلی هم برای اضافه شدن من به تیم نیست و همه منتظر هستند که پای من خوب شود. از آقای اسکوچیچ و لطفی که او نسبت به من دارد نیز تشکر می‌کنم.

این بازیکن تیم فوتبال فولادخوزستان درباره اعتقاد زیاد اسکوچیچ به وی، ادامه داد: من واقعا پیش از آغاز لیگ می‌خواستم از ایران بروم و در تیم دیگری بازی کنم ولی پس از صحبتی که با اسکوچیچ داشتم، تصمیم گرفتم بمانم و حتی اسکوچیچ را دیدم. متوجه شدم با توجه به این که من فردی هستم که دوست دارم روی من کار شود، او می تواند به این صورت با من کار کند. به هر حال اسکوچیچ تنها فردی بود که من حس می کردم، دوست دارد با بازیکنان کار کند.

وی گفت: به هر حال ان‌شاالله بتوانم یک روزی به اسکوچیچ و فولاد کمک کنم و جواب لطف اسکوچیچ را بدهم. ان‌شاالله آن قدر بزرگ باشم که اسکوچیچ این همه از من تعریف می‌کند. امیدوارم با قدرت برگردم و در نیم‌فصل دوم به تیم کنم.

رحمانی بیان کرد: حدود سه ماه است که از مصدومیتم می‌گذرد و فکر می‌کنم پس از جام ملت‌های آسیا بتوانم بازی کنم. به هر حال امیدوارم که مسوولان در زمینه رفع مشکل کارت پایان خدمتم همکاری لازم را داشته باشند تا هرچه زودتر به آرامش برسم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار