تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۷۵۱۵۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در راستای اجرای مصوبه دولت محقق شد
تکمیل پروژه آبرسانی به مسکن مهر هفتکل
مدیر اداره آب و فاضلاب هفتکل از تکمیل پروژه آبرسانی به مسکن مهر هفتکل با اجرای 7.5 کیلومتر خط انتقال و توزیع آب در این شهرستان خبر داد.

فریدون احمدی اظهار کرد: این اداره از همان ابتدای آغاز پروژه مبادرت به تامین آب و انشعاب موقت جهت تسریع در روند اجرایی عملیات آبرسانی کرد و با به‌کارگیری مشاوران مجرب نسبت به تهیه نقشه شبکه به طول تقریبی 6 هزار و 500 متر اقدام که بعدا حدود یک‌هزار متر به مقدار پیش‌بینی شده توسعه داده شد.

وی افزود: با استفاده از توان داخلی و تامین لوله و اتصالات مورد نیاز، اجرای کامل شبکه آبرسانی و خط انتقال مسکن مهر به طول 7 هزار و 500 متر عملیاتی شد و هم‌اکنون متقاضیان واحدهای مسکن مهر می‌توانند با مراجعه به واحد مشترکین اداره این شهرستان نسبت به برقراری انشعاب با هزینه‌های مصوب اقدام کنند.

مدیر اداره آب و فاضلاب هفتکل با تاکید بر اینکه پس از درخواست متقاضیان در کمتر از 24 ساعت، کنتور در محل سکونت متقاضیان نصب خواهد شد، گفت: تاکنون 200 کنتور برای متقاضیان در واحدهای مسکن مهر هفتکل توسط اداره نصب شده است.

احمدی در پایان طول شبکه توزیع آب شهری هفتکل را با احتساب شبکه مسکن مهر بیش از 80 کیلومتر اعلام و یادآور شد: روزانه 17 هزار مترمکعب آب آشامیدنی میان 6 هزار مشترک هفتکل توزیع می‌شود.

مسکن مهر هفتکل با 416 متقاضی در قالب 208 واحد دو طبقه احداث شده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار