تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳
کد خبر: ۷۵۱۵۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر مطرح کرد:
آمادگی تکایای خرمشهر برای خدمات‌رسانی به زوار
رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر از آمادگی تکایای این شهرستان برای خدمات‌رسانی به زوار اربعین خبر داد.

عادل رویوران امروز با اشاره به اقدامات انجام شده توسط کمیته تبلیغات ستاد اربعین در خرمشهر به این مناسبت، اظهار کرد: روز چهارشنبه هفته گذشته در اداره تبلیغات جلسه‌ای در زمینه اجرایی کردن برنامه‌های اربعین برگزار و روز پنجشنبه جانمایی تکایا با خط‌کشی انجام شد.

وی از جانمایی 20 تکیه در محل پارکینگ یادمان خبر داد و گفت: با توجه به مصوب شدن استقرار تکایا در پارکینگ، امسال 20 تکیه در محل یادمان جانمایی شدند و از پنجشنبه بعد از ظهر آغاز به نصب داربست‌های خود کرده‌اند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر با بیان اینکه درخواست برای تکیه از سوی هیئت بیش از این تعداد بوده است، افزود: برای تعدادی از متقاضیان که خارج از ظرفیت پارکینگ بوده نیز مقرر شد از میدان مقاومت خرمشهر تا ورودی پارکینگ مستقر شوند.

وی در ادامه تاکید کرد: تکایایی که اعلام آمادگی کرده‌، دارای مجوز بوده و تعدادی نیز اقدام به دریافت مجوز کرده‌اند.

رئیس کمیته تبلیغات ستاد اربعین خرمشهر از توزیع روزانه 20 هزار پرس غذا در ایام اربعین توسط هیئت‌ها خبر داد و با اشاره به اقدامات انجام شده برای فضاسازی معنوی، عنوان کرد: در راستای ایجاد فضایی معنوی، هم مداحی و هم نصب بنرها که در آن احادیثی از اهل بیت(ع) نقل شده باشد، آماده و در برنامه خود داریم و بنا است از فلکه مقاومت تا پارکینگ فضاسازی معنوی در باب فضیلت کربلا صورت گیرد.

رویوران از مستندسازی خروج زوار اربعین خبر داد و عنوان کرد: در نظر داریم مستندی در رابطه با این حرکت عظیم مردم و خروج زوار اربعین و بحث خدمات‌رسانی به زائران ساخته شود و از صدا و سیمای استان و شبکه ملی پخش شود.

وی در پایان بیان کرد: بحث مستندسازی خروج زوار اربعین بر عهده اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خرمشهر قرار گرفته شده که دو شهرستان آبادان و شادگان نیز در این راستا همکاری خواهند داشت.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار