تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۰۲
کد خبر: ۷۵۱۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کواکبیان و پشت پرده اقدامات علی مطهری
اگر آقای مطهری در مجلس توانسته است کاری بکند حالا غیر از شخصیت خودش و فرزندی آیت الله شهید مطهری و اینکه برادر خانم رئیس مجلس است همه اینها البته مهم است اما اصل کار رای است .

به گزارش صراط ، مصطفی کواکبیان نماینده اصلاح طلب مجلس هشتم که قصد کاندیداتوری در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارد از پشت پرده اقدامات علی مطهری نماینده ای که به اسم اصولگرا وارد مجلس شد پرده برداشت .
به گزارش سرویس سیاسی صراط نیوز کواکبیان در گفتگو با روزنامه اصلاح طلب آرمان با اشاره به اینکه مطهری بدون کمک ما هیچ کاری نمی توانست در مجلس انجام دهد گفت: اگر ایشان نامه ای جمع کند با صد امضا ، 50 تا 60 تاش ما بوده ایم که امضا کرده ایم .
وی افزود: آقای مطهری را مگر اکثریت اصولگرا فرستادند توی هیئت نظارت بر مطبوعات؟ خب ما فرستادیم . خیلی ها آمدند گفتند شما کاندیدا بشو گفتم من 50 تا 60 رای می آورم اما نتیجه نمیگیریم . بهتر است کسی باشد که رای اصولگراها را داشته باشد رای ما را هم داشته باشد که آقای مطهری مطرح شد .
کواکبیان گفت: اگر آقای مطهری در مجلس توانسته است کاری بکند حالا غیر از شخصیت خودش و فرزندی آیت الله شهید مطهری و اینکه برادر خانم رئیس مجلس است همه اینها البته مهم است اما اصل کار رای است .
این نماینده اصلاح طلب مجلس هشتم در ادامه توضیحات چگونگی اقدامات علی مطهری در مجلس اظهار داشت : اگر اقداماتی مانند سوال از رئیس جمهور مطرح می شود آقای مطهری قطعا با پشتوانه و حمایت ما کار می کند .
گفتنی است فرزند شهید مطهری که در انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی وارد مجلس شد در لیست اصولگرایان حامی احمدی نژاد قرار داشت.
مطهری اخیرا در اظهار نظری پیرامون قرار گرفتن نامش در لیست اصلاح طلبان گفت:  در انتخابات قبل نيز همين موضوع را گفته بودم كه غير از حزب مشاركت و مجاهدين انقلاب اسلامي، هر گروهي اعم از اصولگرا و اصلاح‌طلب اسم مرا در ليست خود قرار دهد، حرفي ندارم.
:
:
:
آخرین اخبار