تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۷۵۲۱۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم شوش در مجلس:
خرید ذرت از کشاورزان غرب کرخه بیشتر شود
نماینده مردم شوش در مجلس گفت: خرید تضمینی ذرت یکی از دغدغه‌های کشاورزان غرب کرخه است و باید خرید تضمینی ذرت از کشاورزان این منطقه بیشتر شود.

سید راضی نوری اظهار کرد: یک سری دغدغه‌هایی در شهرستان در رابطه با قیمت خرید ذرت و تأمین آب وجود دارد.

وی با بیان اینکه موضوع خرید تضمینی ذرت برای کشاورزان غرب کرخه از اهمیتی ویژه برخوردار است، گفت: ما تذکراتی به جهاد کشاورزی دادیم و باید وقت بیشتری برای این موضوع در نظر گرفته شود.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی گفت: قیمت خرید تضمینی که معلوم شده اما باید خرید تضمینی ذرت از کشاورزان بیشتر شود تا کشاورزان این مطقه بتوانند برنامه ریزی درستی بر روی اراضی تحت کشت خود داشته باشند.

وی عنوان کرد: همچنین قیمت تضمینی محصولات از کشاورزان منطقه غرب کرخه باید واقعی شود و نباید اختلاف چندانی بین قیمت محصولات در استان خوزستان و دیگر استان‌های کشور باشد.

نوری درباره موضوع برداشت آب کشاورزان بیان کرد: کشاورزان اجازه برداشت آب از کانال‌های فرعی را ندارند و باید سازمان آب و برق توجهی ویژه به موضوع آب این منطقه داشته باشد.

وی افزود: به نظر بنده باید مجموعه‌هایی که درگیر این موضوع هستند با تعامل و همیاری، این مشکل را حل بکنند.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر شرکت بهره برداری آب قراردادی بسته باشد باید به قرادداد خود متعهد باشد و اگر قراردادی در میان نبوده بهتر است با تعامل این معضل پیش آمده حل شود.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار