تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۸
کد خبر: ۷۵۲۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ابن‌قاسم: اسکوچیچ هنوز لیست مازادی نداده است/5 جای خالی داریم
سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان با بیان این‌که اسکوچیچ هنوز لیست مازادی به باشگاه ارایه نداده است، گفت: در حال حاضر پنج جای خالی برای جذب بازیکن داریم.

حسین ابن‌قاسم اظهارکرد: اسکوچیچ هنوز لیست مازادی به باشگاه نداده است و در مورد این‌که در چه پست‌هایی هم به بازیکن نیاز دارد، صحبتی با باشگاه نداشته است.

وی خاطرنشان‌کرد: در حال حاضر سه جای خالی برای جذب بازیکن زیر 23 سال و دو جای خالی برای جذب بازیکن لیگ برتری داریم که از این پنج جای خالی بازیکن آسیایی هم می‌توانیم بگیریم. با آمدن نانگ نیز، سهمیه بازیکن اروپایی‌مان پر شده است.

سرپرست تیم فوتبال فولادخوزستان درباره صادر شدن کارت ITC نانگ مهاجم خارجی این تیم و صحبت‌هایی مبنی بر مبتلا بودن او به بیماری هپاتیت، گفت: به این صورت هم نیست و اگر او به این بیماری مبتلا بود که کمیته پزشکی فدراسیون اجازه جذب او را به ما نمی‌داد. صادر شدن کارت ITC او نیز در حال طی شدن روال طبیعی است. او به بازی پایانی ما در نیم فصل اول مقابل صبای قم نمی‌رسد ولی در نیم فصل دوم او را در اختیار ‌داریم.

وی درباره مشکل کارت پایان خدمت احمد عبدالله‌زاده، عنوان‌کرد: هنوز در این خصوص نامه‌ای از سوی حوزه نظام وظیفه به فدراسیون ارسال نشده است. او در بازی مقابل صبا، تیم ما را همراهی می‌کند.

وی درباره آمادگی این تیم پیش از دیدار با صبا، گفت:‌ بازیکنان‌مان برای این بازی تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند. تیم روز گذشته (یکشنبه) در دیدار تدارکاتی به مصاف منتخب اندیمشک رفت که این بازی با حساب 9 بر صفر به سود ما به پایان رسید.

ابن‌قاسم افزود: صبا هم تیم خیلی خوبی است و تا این‌ جای مسابقات نیز باز‌ی‌های خوبی به نمایش گذاشته است. ما در این مسابقه میزبان هستیم و روی هواداران خیلی حساب باز کرده‌ایم. آن‌ها واقعا به بازی قوام می‌دهند. 50 هزار تماشاگر فولاد را تشویق کرد تا تیم ما سال گذشته توانست به قهرمانی لیگ برسد و بازی‌های درخشانی در باشگاه‌های آسیا به نمایش بگذارد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار