تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۹
کد خبر: ۷۵۲۵۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مشاور استاندار خوزستان در بهداشت و درمان خواستار شد:
لزوم ورود خیرین به ایجاد درمانگاه و خوابگاه‌
مشاور استاندار خوزستان در بهداشت و درمان گفت: اگر خیرین سلامت دست دولت را بگیرند و اقدام به ایجاد درمانگاه و خیریه و خوابگاه‌های پزشکی در شهرستان کنند می‌توانیم تحول عظیمی را در وضعیت بهداشتی و درمانی مردم ایجاد کنیم.

حیات ممبینی اظهار کرد: بیش از 200 هزار نفر در جامعه پزشکی در سطح کشور فعالیت می‌کنند و دولت تحول عظیمی را در بهداشت و سلامت مردم آغاز کرده که نتایج آن را به زودی خواهیم دید.

وی ادامه داد: دولت نظر یکسانی در پیشبرد تمام امور دارد و از این بایت مردم هیچ نگرانی نداشته باشند به شرطی که صبور و بردبار باشند زیرا که کارهای پزشکی زمانبر است و وقت می‌خواهد.

مشاور استاندار خوزستان در امور بهداشت و درمان تصریح کرد: همه کشورهای دنیا از مشکلات درمان رنج می‌برند و حتی در آمریکا 40 میلیون نفر از جمعیت این کشور زیرپوشش هیچ بیمه‌ای نیستند.

ممبینی افزود: بیمارستان مادر در این شهر کاملا تجهیز خواهد شد و بیمارستان امام نیز باید تعمیر، و دانشکده پرستاری در مرکز بهورزی رامهرمز راه‌اندازی شود.

وی همچنین گفت: شهرداری باید نقش خود را در بهداشت پررنگ‌تر کند و به نیازهای روز جامعه توجه کند و به وضعیت آب و فاضلاب، ورزش و گردشگری در این شهرستان توجه ویژه شود.

ممبینی در پایان خواستار حضور خیرین در امر سلامت مردم شد و گفت: اگر خیرین سلامت دست دولت را بگیرند و اقدام به ایجاد درمانگاه و خیریه و خوابگاه‌های پزشکی در شهرستان کنند می‌توانیم تحول عظیمی را در وضعیت بهداشتی و درمانی مردم ایجاد کنیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار