تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۷
کد خبر: ۷۵۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار جديد شهرستان هفتگل معرفي شد
'بهزاد صالح بيگي' با برگزاري مراسمي با حكم 'مصطفي محمد نجار' وزير كشور به عنوان فرماندار جديد شهرستان هفتگل منصوب و معرفي شد.

به گزارش ايرنا، در اين مراسم مديرعامل شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب در سخناني گفت: در سال هاي آغازين اكتشاف نفت در هفتگل، اين شهرستان داراي امكاناتي از قبيل،اولين خط تلفن، بيمارستان مجهز، آب ، برق و گاز و ديگر امكانات رفاهي بود كه به دليل پاره اي مسايل در دوره هاي مختلف به اين شهرستان كم توجهي شد.
هرمز قلاوند افزود: خارجي ها سومين مخزن نفتي جنوب را در هفتگل كشف كردند و بايد از محل فروش نفت به توسعه و آباداني اين شهرستان كمك كرد.
وي ادامه داد: از لحاظ قانوني محدوديت هايي براي كمك هاي مالي به شهرستان ها وجود دارد اما مي توان با هم انديشي تمام مشكلات منطقه را حل كرد.
قلاوند تصريح كرد: اگر يك درصد درآمد نفت به شهرستان هاي محروم نفت خيز اختصاص بايد چهره اين شهرستان ها متحول مي شود كه مي توان با امضاي مشترك بين نماينده نفت و نماينده ولي فقيه در استان اين شهرستان ها را از محروميت و فقر نجات داد.
وي اظهار داشت: سال ها پيش وقتي به عنوان كارشناس زمين شناسي در نفت به اين شهر وارد شدم و محروميت هاي آن را ديدم از خداوند آرزو كردم روزي بتوانم خدمتي به مردم و شهر نفت خيز هفتگل بكنم.
مدير عامل شركت ملي مناطق نفت خيز جنوب افزود: اكنون تقدير الهي چنين شده كه فرماندار اين شهر خود از چهره هاي بسيجي، ولايتمدار و عمل گرا است و ديگر اينكه اينجانب نيز به واسطه نيت خير و آرزوهاي گذشته علاقه مند به همكاري در آبادي و عمران هفتگل هستم.
وي گفت: اميد است با ياري رساندن به فرماندار هفتگل در توسعه و عمران اين شهر سهيم باشيم تا شركت ملي مناطق نفتخيز در ادامه خدمت رساني، هماهنگ با اهداف دولت عدالت محور و مهرورز دهم در توسعه، عمران و بالندگي اين خطه تلاش نمايد.
قلاوند گفت: با بررسي هاي دقيق تلاش خواهيم كرد تا از طريق تعريف برخي پروژه هاي عمراني مربوط به مناطق نفتخيز اين شهرستان را هم كه در حوزه عملياتي اين شركت است مورد توجه ويژه قرار دهيم.
مدير كل سياسي و تقسيمات كشوري استانداري خوزستان نيز در اين مراسم گفت: بسياري از دولت ها آمدند و رفتند ولي هفتگل همچنان محروم ماند تا اينكه هفتگل به همت دولت هاي نهم و دهم درگام اول تبديل به شهرستان شد و اميدوايم گام هاي بعدي در توسعه هفتگل بهتر برداشته شود و شاهد آباداني اين شهرستان و استفاده از امكانات جمعي نفت و ديگر دستگاه ها باشيم.
حميد قناعي افزود: كار كردن در مناطق محروم بسيار سخت است و من دست همه كساني را كه در اين مناطق خدمت مي كنند مي بوسم زيرا خدمت در اين شهرستان ها شيرين و دلنشين است و اجر مضاعفي نيز دارد.
وي تصريح كرد: بايد كاري كنيم كه مردم به شهرستان تعلق خاطر پيدا كنند كه مي توان با ايجاد فضاي سبز، مبلمان شهري و بالا بردن سطح استانداردها مانع خروج مردم از شهرستان و كوچ آنها به حاشيه كلان شهر اهواز شد.
قناعتي گفت: آقاي حمزه پور (فرماندار سابق) در دوران مسووليت شان در اين شهرستان كارهاي خوبي انجام داده و هميشه با سلامت نفس كاركرده است.
وي ادامه داد: آقاي صالح بيگي (فرماندار جديد) نيز از نيروهاي خوش فكر، خوش سابقه،اصولگرا، ولايي و با استعداد است كه اميدواريم گام هاي بلندي در توسعه هفتگل بردارد.
مدير كل سياسي و تقسيمات كشوري استانداري خوزستان افزود: فرماندار نقش هدايت گر را در شهرستان دارد و ايشان با روحيه مردم داري كه دارند مي تواند با تعامل خوبي كه با مردم و مسولان برقرار مي كنند چهره فقر را از اين شهرستان بزدايند.
وي با اشاره به جو سازي هايي كه عليه دولت دهم مي شود، اظهار داشت: بعضي تلاش مي كنند با جوسازي ها دولت را از ريل خدمت خارج كنند و در صدد هستند با سياه نمايي هايي كه انجام مي دهند زحمات دولتمردان را از بين ببرند كه ما به تعلق خاطر اينها به جمهوري اسلامي شك داريم.
قناعي همچنين به انتخاب آينده مجلس شوراي اسلامي اشاره كرد و گفت: انتخابات مجلس اولين انتخابات پس از فتنه 88 است و عده اي در تلاش هستتند مشكلاتي ايجاد كنند كه دراين ميان كانديداها نبايد با كارهايشان دل مردم را خالي كنند.
امام جمعه هفتگل نيز در اين مراسم گفت: مردم هفتگل از دولتمردان انتظار دارند محدوده نفتي اين شهرستان را مشخص كنند و براي آباداني آن نگاه ويژه اي به اين منطقه محروم داشته باشند.
حجت الاسلام والمسلمين علي ابراهيمي پور افزود: مسوولان دستگاه هاي اجرايي بايد در خدمت فرماندار جديد براي آباداني اين شهرستان بيش از پيش تلاش كنند.
وي ادامه داد: استقرار ادارات، اشتغال زايي، مسكن مهر برخي از توقعات به حق مردم متدين، خوب و انقلابي اين شهرستان است كه همواره در همه صحنه ها با نظام و انقلاب بوده اند.
ابراهيمي پور اظهار داشت: صالح بيگي از نيروهاي خوب، متدين و با برنامه اي است كه افق روشني در برنامه هاي ايشان براي اين شهرستان وجود دارد.
وي گفت: هفتگل بايد از آثار و ثمرات نفت و گار موجود منطقه بهره مند شود زيرا اين شهرستان داراي محروميت هاي بسياري است.
فرماندار جديد هفتگل نيز در اين مراسم در سخناني گفت: استراتژي كاري بنده كار و خدمت توام با توسعه و تحول بر مبناي بصيرت و عدالت است كه در اين راستا خدمت به اقشار مردم بايد بدون توجه به گرايش ها و قوميت ها انجام شود.
بهزاد صالح بيگي افزود: بنده در چارچوب برنامه هاي چهار گانه دولت عدالت محور،در جهت عدالت گستري، مهرورزي، خدمت به بندگان خدا و پيشرفت و تعالي مادي و معنوي در اين شهرستان حركت خواهم كرد.
وي ادامه داد: تعامل و همكاري سرلوحه روزانه كار من است و فرمان مقام عظماي ولايت مبني بر جذب حداكثري و دفع حداقلي رويكرد و سياست اصلي من در تعاملات و اقدامات است.
صالح بيگي با اشاره به برنامه هاي خود اظهار داشت: تشكيل اتاق فكر در شهرستان و استفاده از ديدگاه ها و نظرات جوانان تحصيل كرده و نخبه، تلاش در جهت بالا بردن روحيه نشاط عمومي، افزايش ضريب امنيت اجتماعي، تقويت بخش صنعت و معدن و بهره گيري بيشتر از معادن اين شهرستان از جمله سنگ در برپايي نمادهاي ورودي و خروجي و همچنين زيبا سازي شهر، ساماندهي بيشتر ادارات و ارگان ها و تلاش در جهت استقرار كامل ادارات و سازمان ها و بانك ها و تلاش مضاعف درافزايش جذب اعتبارات فرهنگي از جمله برنامه هايي هستند كه در اولويت انجام قرار دارند.
همچنين فرماندار سابق هفتگل نيز در ادامه اين مراسم گزارشي از اقدامات و فعاليت هاي خود در اين شهرستان ارائه داد.
در اين مراسم از خدمات 'غلامرضاحمزه پور' فرماندار پيشين هفتگل در مدت دو سال32 ماه مسووليت خود قدرداني شد.
صالح بيگي فرماندار جديد هفتگل پيش از اين فرماندهي بسيج شركت خدمات مهندسي و توربين هاي نفت جنوب، رييس روابط اداري و ارتباطات برون سازماني شركت ملي مناطق نفتخيزجنوب، كارشناس ارشد روابط عمومي شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب، ، نماينده استانداردرخانه مطبوعات و عضويت درشوراي راهبردي مطبوعات استان، عضويت دركارگروه اقتصادي استانداري خوزستان، رياست امور ايثارگران شركت ملي مناطق نفتخيز جنوب و چندين مسووليت نظارتي را در كارنامه كاري خود دارد.

:
:
:
آخرین اخبار