تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۲
کد خبر: ۷۵۲۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق اهواز خبر داد:
پرداخت 100درصدی‌قبوض‌برق توسط مشترکان‌اهوازی‌
معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: 100 درصد مشترکان عادی برق شهرستان قبوض برق خود را از طریق سیستم‌های الکترونیکی و مخابراتی پرداخت کرده‌اند.

عبدالحمید عباس شیاری امروز اظهار کرد: براساس آمارهای موجود در سال جاری 100 درصد از مشترکین عادی برق اهواز قبوض برق خود را از طریق سیستم‌های الکترونیکی و مخابراتی پرداخت کرده‌اند.

وی اضافه کرد: با توجه به سهولت پرداخت قبوض برق از سوی مشترکین از طریق تلفن ثابت یا همراه و همچنین از طریق اینترنت و دستگاه‌های عابر بانک  و نیز سامانه پرداخت قبوض برق 1521 موجب سرعت و سهولت در پرداخت، کاهش مراجعات به بانک‌ها و اتلاف وقت، افزایش ضریب اطمینان، قابلیت رهگیری پرداخت مشترکین و جلوگیری از قطع ناخواسته برق مشترکین می‌شود.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق اهواز ادامه داد: این شرکت نسبت به ترویج فرهنگ پرداخت غیرحضوری برق در بین شهروندان اهوازی از طریق رسانه‌ها و سامانه پیام کوتاه اقدام کرده که موجب استقبال مشترکین شده است.

شیاری گفت: از مجموع کل مشترکین برق اهواز 13.78 درصد از طریق شعبه بانک پرداخت داشته که این رقم اختصاص به مشترکین بزرگ دیماندی دارد.

وی بیان کرد: با احتساب مجموع کل مشترکین برق اهواز اعم از عادی و دیماندی 86.22 درصد از مشترکین این شرکت پرداخت الکترونیکی داشته‌اند.

این مسئول در ارتباط با مزایای پرداخت قبوض برق بصورت غیرحضوری از طریق سامانه شماره تلفن چهاررقمی 1521 خاطرنشان کرد: شهروندان اهوازی می‌توانند بدون اینکه به بانک و یا پایانه‌های الکترونیکی(خودپرداز) و یا اینترنت، به صورت کاملا آسان و رایگان اقدام به واریز قبض برق خود از طریق تلفن ثابت و یا تلفن همراه با شماره‌گیری 1521 کند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق اهواز اضافه کرد: مزایای این طرح ابتدا عدم حضور در بانک و واریز قبض در کمترین زمان ممکن و کوتاه‌ترین مسیر و همچنین تسریع در وصول اطلاعات قبوض پرداخت شده به شرکت است.

شیاری تصریح کرد: در روش‌های حضوری و دستی امکان گم شدن ته سوش قبض و... غیره وجود دارد، اما به طریق غیرحضوری این امکان به صفر خواهد رسید و در سامانه الکترونیکی اطلاعات در همان لحظه اول ثبت و بعد از 24 ساعت به این شرکت ارسال می‌شود.

این مسئول در پایان اضافه کرد: مشترکین برق در شهرستان‌های اهواز، حمیدیه، باوی و کارون می‌توانند با ارسال رمز قبض برق خود از طریق شماره تلفن همراه به سامانه پیام کوتاه این شرکت به شماره 30008121 صورتحساب برق مصرفی خود را از طریق این سامانه دریافت کرده و بلافاصله از طریق سامانه 1521 برق اهواز اقدام به پرداخت مستقیم قبض برق خود کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار