تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۱:۵۵
کد خبر: ۷۵۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صنعت نفت مشکل گلزنی دارد/ تاثیر منفی شعارها علیه تیم
مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: با وجود اینکه چهار هفته از بازیهای لیگ برتر را پشت گذاشته ایم ولی هنوز به شدت با مشکل گلزنی مواجه هستیم.

به گزارش مهر، سید مجتبی مرتضوی در غیاب غلامحسین پیروانی سرمربی نفت آبادان با حضور در نشست خبری بازی دو تیم مس و صنعت نفت اظهار داشت: با وجود اینکه بازیکنان نفت موقعیتهای خوبی روی دروازه حریف ایجاد کردند ولی ما موفق به گلزنی بیشتری نشدیم و باید عنوان کنم که ما همچنان با مشکل گلزنی در تیم خود مواجه هستیم.
وی در خصوص نحوه حضور برخی بازیکنان در ترکیب تیم فوتبال صنعت نفت نیز گفت: هر بازیکنی شرایط مناسب و مورد نظر کادرفنی را کسب کند می تواند در ترکیب تیم قرار بگیرد به همین دلیل بازیکنان باید همواره در آمادگی باشند تا در ترکیب حضور داشته باشند.

مرتضوی عنوان کرد: در بازی فوتبال دو بحث وجود دارد یک بحث تاکتیکی است و بحثی دیگر روانی که متاسفانه ما در بخش دوم در آبادان با مشکل مواجه شدیم زیرا هواداران از دقیقه 60 بازی علیه بازیکنان و کادر فنی شعار می دادند و باعث شدند تمرکز بازیکنان به هم بریزد.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت اضافه کرد: ما به زمان نیاز داریم تا به هماهنگی لازم دست پیدا کنیم به همین دلیل از هواداران  تیم انتظار داریم به جای شعار دادن علیه تیم، ما را حمایت کنند تا در بازیهای آینده نتایج بهتری به دست بیاوریم.

مرتضوی عنوان کرد: یکی از مشکلات ما در این فصل نبود انسجام کافی در خط دفاعی است که باید در آینده به هماهنگی لازم در این خط دست پیدا کنیم در غیر این صورت در بازی های آینده با مشکل اساسی مواجه خواهیم شد.

تیم صنعت نفت آبادان در این دیدار یک بازی کسل کننده را از خود به نمایش گذاشت که در نهایت در دقیقه 4+90 و روی اشتباه ارشاد یوسفی دروازه بان مس کرمان که توپی ساده را روی یک دفع ناقص در اختیار روح الله عرب به گل برتری دست یافت.
:
:
:
آخرین اخبار