تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۰ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۷۵۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ثبت‌ نام پروژه دوهزار واحدی مسکن مهر نفت اهواز تمدید شد
با درخواست مسئولان شرکت ملی مناطق نفت‌ خیز جنوب مبنی بر تمدید مهلت ثبت‌ نام پروژه دو هزار واحدی مهر نفت اهواز و موافقت مدیر پروژه مسکن کارکنان وزارت نفت، مهلت ثبت نام برای همه کارکنان این شرکت تا دوم شهریور تمدید شد.

به گزارش مهر، با توجه به ضرورت رسیدگی به مسائل رفاهی کارکنان به خصوص در مناطق عملیاتی، وزارت نفت با همکاری وزارت راه و شهرسازی شرایطی را برای تامین مسکن فراهم آورده است. به این منظور ساخت دو هزار واحد مسکونی در صد بلوک چهار طبقه در قالب طرح مسکن مهر در منطقه دامغه اهواز (بین 300 دستگاه و آپارتمان‌های صنایع فولاد) آغاز شده است.
بنابراین ضمن تمدید مهلت ثبت نام، همه کارکنان شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب که واجد شرایط ذیل هستند، می توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

کارکنانی واجد شرایط هستند که متاهل و رسمی، واجد شرایط دریافت وام مسکن اولیه صنعت نفت بوده و همچنین زمین، خانه یا وام مسکن ارزان قیمت از دولت نگرفته باشند.

به این منظور کارکنان ستاد شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب می توانند برای ثبت نام به روسا یا هماهنگ‌کنندگان امور اداری و نیز کارکنان شرکتهای تابع شامل کارون، مارون، آغاجاری، گچساران، مسجد سلیمان، پیراحفاری، توربین، ترابری و خدمات رفاهی نفت نیز به واحد امور کارکنان آن شرکت ها برای ثبت نام مراجعه کنند.

در این رابطه کارکنانی که پیش از این در سامانه جامع فناوری و اطلاعات و ارتباطات معاونت توسعه منابع انسانی و مدیریت وزارت نفت به نشانی www.pmhr.ir ثبت نام کرده بودند، باید مجددا نسبت به ثبت نام و انتخاب واحد اقدام کنند.

همچنین پیشتر مدیر پروژه مسکن کارکنان وزارت نفت درباره ویژگی های اولین پروژه مسکن مهر نفت گفته بود: پروژه اهواز در قالب 100 بلوک شش طبقه (پنج طبقه مسکونی و یک طبقه پارکینگ) خواهد بود که در هر طبقه چهار واحد طراحی شده و با بهره گیری از تسهیلات مسکن مهر برای کارکنان قابل دریافت است.  واحدهای دو خوابه با احتساب مشاعات حدود 130 متر و واحدهای سه خوابه نیز حدود 150 متر خواهند بود.

محمد امیرخانی با اشاره به اینکه ساخت اولین پروژه مسکن کارکنان صنعت نفت شامل دو هزار واحد مسکونی در قالب مسکن مهر در اهواز آغاز شد، افزوده بود که این سری از واحدهای مسکونی متناسب با اقلیم منطقه و در دو تیپ دوخوابه و سه خوابه ساخته خواهد شد. به طوری که از مجموع دو هزار واحد قرار است یک هزار و 320 واحد سه خوابه و 680 واحد دوخوابه ساخته شود.
برچسب ها: مسکن مهر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
حامدعالی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۳
1
0
چراشروع به کار نمی کنیدکاروخوابندیدماکرایه نشین هستیم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
0
0
با سلام آیابه کارکنان پیمانکار تعلق می گیرد
:
:
:
آخرین اخبار