تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۲۳:۰۳
کد خبر: ۷۵۴۳۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس اتاق بازگانی خرمشهر خبر داد
تشکیل شعبه اتاق بازرگانی در بصره
رئیس اتاق بازگانی صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر از تشکیل شعبه اتاق بازرگانی در بصره خبر داد.

امشب سمینار «اصول و فنون مذاکره» در سالن اجتماعات اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر برگزار شد.

«سهیل مهرآمیز» سخنران این سمینار تعریفی از مکالمه ارائه کرد و به بیان اصول و قواعد مذاکره در تجارت پرداخت.

رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر، اظهار کرد: برگزاری دوره‌های این‌چنینی که در مکان‌های دیگر نیاز به صرف زمان و هزینه برای گذراندن آنها است، صرفاً به این علت بوده که دانش تجاارت فراد ارتقاء پیدا کند.

سید احمد حسینی‌فر در ادامه با اشاره به ظرفیت‌های عظیم موجود در خرمشهر و با بیان اینکه امروز در خرمشهر فرصت‌های خوبی داریم که دوستان از آن بی‌اطلاع هستند، ادامه داد: ما امتیاز واردات و صادرات کالا را داریم و در هیچ جایی در ایران وجود ندارد که به طور همزمان راه‌های ارتباط زمینی، ریلی هوایی و دریایی و دسترسی به آب‌های آزاد و اروندرود وجود داشته باشد و همچنین به بازار هدف نیز دسترسی داشته باشد.

رئیس اتاق -صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر بیان کرد: حذف عوارض گمرکی و عدم نیاز به پرداخت عوارض در زمان وارد کردن مواد اولیه و معافیت از پرداخت مالیات از امتیازات منحصر به فرد این منطقه است.

این مسئول با تأکید بر ایجاد کار و کارآفرینی با بهره‌گیری از اصل مشارکت، افراد جویای کار را مخاطب قرار داد و عنوان کرد: می‌توان به صورت چند نفره یک سرمایه ایجاد و یک کارگاه کوچک تولید کرد.

حسینی‌فر، حمایت اتاق بازرگانی خرمشهر را از افراد مولد اعلام کرد و متذکر شد: ما به عنوان اتاق بازرگانی آمادگی همکاری با تمام افراد اعم از اعضای این اتاق و یا آنهایی که عضو نیستند را داریم و این یک موقعیت خوب است.

رئیس اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر در پایان با بیان اینکه اتاق بازرگانی خرمشهر در چهار و پنج ماهه اخیر عملکرد خوبی داشته، از تشکیل شعبه در بصره خبر داد و یادآور شد: نماینده ما در عراق آماده است با آن دسته از افرادی که مایل به ورود به عرصه تجارت هستند در راستای یافتن بازار هدف، همکاری کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار