تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۴
کد خبر: ۷۵۴۹۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر کل پست استان خبر داد:
ارائه چند خدمت الکترونیکی جدید توسط پست خوزستان
در راستای پیاده سازی دولت الکترونیک، خدمات الکترونیکی پست خوزستان توسعه و گسترش یافته است و در حال حاضر در بین خدماتی که توسط پست ارائه می گردد 200 الی 250 مورد به صورت الکترونیکی به مردم ارائه می شود
خوزنیوز: باجه خدمات الکترونیکی (پست نت)، سامانه همراه، پست مالی و صندوق الکترونیکی در خوزستان افتتاح شد.

به گزارش خوزنیوز، مهران حموله گفت: در راستای پیاده سازی دولت الکترونیک، خدمات الکترونیکی پست خوزستان توسعه و گسترش یافته است و در حال حاضر در بین خدماتی که توسط پست ارائه می گردد 200 الی 250 مورد به صورت الکترونیکی به مردم ارائه می شود.
وی یاداورشد: توزیع خدمات نیابتی ادارات و سازمانهای استان توسط اداره کل پست خوزستان  با شبکه گسترده توزیع و تعدد نقاط تماس با مردم در سطح شهرها و دور افتاده ترین روستاها گام موثری در تسهیل ارائه خدمات دولتی به مردم بوده و کاهش هزینه های مختلف برای مردم و سازمانها و افزایش کارایی کارکنان را به دنبال داشته است.
مدیر کل پست استان گفت: باجه خدمات الکترونیکی (پست نت) در پست که ارائه دهنده تمامی خدمات الکترونیکی  ازجمله ثبت نام های اینترنتی ، پرداخت قبوض،ثبت نام دانشگاه، استعلام کدپستی، ثبت نام وام ازدواج و پرداخت جرایم رانندگی می باشد از دیگر خدمات باجه پست الکترونیکی به شهروندان است.
حموله بیان کرد: راه اندازی سرویس پست مالی نیز با ارائه انواع خدمات مالی و بانکی در ادارات و باجه های پست استان باعث می شود مردم بتوانند با مراجعه به ادارات پست در سراسر استان انواع خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند.
وی افزود : انواع پرداخت ها و جابجایی ها، تسهیلات وام، افتتاح حساب و صدور کارت های بانکی و فروش کارت شارژ  از خدمات دیگر این سرویس می باشد و با توجه به وجود باجه خدمات الکترونیکی در کنار این باجه مردم از مراجعه به اماکن دیگر و صرف وقت و هزینه اضافی بی نیاز می شوند.
وی خاطرنشان کرد: از آنجایی که رضایت مشتری در پست دارای الویت است خدمات جدیدی متناسب با نیازهای روز مشتریان در پست تعریف و پیاده سازی شده است که از جمله این خدمات می توان به پست ویژه اشاره کرد که ارسال و توزیع محموله های پستی در کمترین زمان انجام می شود.
حموله به سرویس تعیین زمان توزیع که  بر اساس حضور گیرنده در محل توسط فرستنده تعیین می شود اشاره وبیان کرد: زمان توزیع توسط فرستنده با عث می شود تا فرستندگان امکان انتخاب توزیع مرسولات خود را از صبح تا ساعات شب که احتمال حضور گیرندگان در منازل و جود دارد تعیین کنند و از رسیدن مرسوله به دست گیرنده در زمان مورد نظر اطمینان یابند.
وی افزود: راه اندازی سامانه همراه پست  به عنوان یک خدمت جدید امکان رهگیری مرسولات و استفاده از خدمات الکترونیکی پست را با استفاده از تلفن های همراه برای مردم تسهیل نموده است که متقاضیان می توانند نرم افزار مورد نظر را از سایت پست به آدرسWWW.POST.ir دریافت نمایند.
مدیر کل پست استان گفت: بر همین اساس، استانداری در جهت اجرای ماده 14 تصویب نامه شورای عالی اداری ریاست محترم جمهوری مبنی بر واگذاری خدمات قابل واگذاری به دفاتر پیشخوان دولت دستگاههای اجرایی را ملزم به ارائه این خدمات از طریق اداره کل پست در استان نموده است که می تواند باعث گسترش مزایای استفاده از شبکه ارتباطی گسترده پست در خوزستان گردد.
وی افزود: یکی دیگر از سرویس های جدید اداره پست خوزستان افتتاح صندوق الکترونیکی است که به ایجاد پست الکترونیکی برای اشخاص می پردازد. استفاده از این سرویس باعث جلوگیری از  سفرهای درون و برون شهری، مصرف منابع انرژی، اتلاف وقت و ایجاد آلودگی های محیطی خواهد شد.
مهران حموله در پایان  اظهار داشت: همشهریان عزیز می توانند جهت اطلاع بیشتر به سایت پست به آدرس WWW.POST.ir مراجعه کنند.

:
:
:
آخرین اخبار