تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۳۴
کد خبر: ۷۵۵۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مکوندی در نیمه اول بدترین بازی فصل‌مان را انجام دادیم
سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از پیروزی تیمش برابر ملوان گفت: فوتبالی که ما در نیمه اول این دیدار ارایه دادیم یک فوتبال سر در گم و سراسر اشتباه بود.

بهروز مکوندی در کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار مقابل ملوان اظهار کرد: درگذشت یکی از اسطوره های فوتبال کشور را به جامعه ورزش کشور به ویژه خوزستان تسلیت عرض می کنم و امیدوارم که خداوند به خانواده او صبر دهد.

وی در ادامه گفت: ما در نیمه نخست این بازی در یک فشار روانی بودیم و با تیمی بازی داشتیم که در جدول از تیم ما پایین تر بود و به نظرم یک امتیاز این دیدار و یا شکست ما باعث می شد که جایگاه مان را از دست بدهیم و ما به دنبال ارتقا امتیازات مان بودیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: پیش از این بازی فشار زیادی روی تیم ما بود و سعی کردیم که بازیکنان را از این حالت خارج کنیم و نگذاریم که به آن ها فشار وارد شود و در همین راستا از آقای شهبازی به عنوان روانشناس هم استفاده کردیم. به هر حال من فکر می کنم این فشار باتوجه به شرایط سختی که ما داریم طبیعی بود و بازیکنانم به دنبال این بودند که هر طور که شده است از این بازی برنده خارج شویم و این باعث شد که فشار بر آن ها وارد شود و درصد اشتباهات مان بالا رود.

وی با ابراز نارضایتی از عملکرد تیمش در نیمه نخست، خاطر نشان کرد: ما در نیمه اول بدترین بازی فصل مان را انجام دادیم که اصلا در خور تیم مان نبود. درست است که کمبود بازیکن داریم ولی فوتبالی که در این نیمه ارایه دادیم یک فوتبال سردرگم و سراسر اشتباه بود. به هر حال خداوند کمک کرد که در این نیمه گلی دریافت نکردیم. درست است که موقعیت گلزنی هم داشتیم ولی به نظرم باید در این نیمه با گل خورده بیرون می آمدیم.

مکوندی گفت: 10 نفره شدن مان از نیمه اول هم شرایط را برای مان سخت تر کرده بود ولی بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردیم و سعی کردیم که برگردیم و نبض بازی را در دست بگیریم که خوشبختانه فکر می کنم در نیمه دوم خیلی بهتر از نیمه اول کار کردیم و حاصل آن هم گل هایی بود که زدیم و موقعیت هایی بود که نتوانستیم به گل تبدیل کنیم. البته در خط دفاعی باتوجه به دو گلی که خوردیم ضعف هایی داریم که باید روی آن ها کار و برطرف شان کنیم.

وی بیان کرد: فکر می کنم این برد از چند لحاظ برای ما خوب بود؛ یکی این که جایگاه و فاصله مان را با تیم انتهای جدول زیاد کردیم و یکی دیگر این که بازیکنان مان به این باور رسیده اند که در شرایط سخت که تیم مان هم 10 نفره است، می توان پیروز شد. ما در این بازی در دقایق پایانی و در واقع وقت اضافه باوجود 10 نفره بودن گل پیروزی را می زنیم که این نشان می دهد تیم مان به این باور رسیده است. امیدوارم این روند را ادامه دهیم و بیشتر تلاش کنیم. هنوز هم خیلی کمبود داریم و امیدوارم بتوانیم جوابگوی مردمی باشیم که از دقیقه یک تا 90 و در شرایط سخت هم از تیم مان حمایت می کنند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان درباره قضاوت داور این دیدار، عنوان کرد: نمی خواهم درباره قضاوت داور صحبت کنم. به نظرم گلر ما که در این بازی اخراج شد پشت محوطه هجده قدم توپ را با دست لمس کرد و مستحق گرفتن کارت قرمز بود و البته داور در صحنه دیگری هم می توانست با ما مهربان تر باشد و اگر اشتباه نکنم در آن صحنه که من هم کمی دور بودم داور می توانست بازیکن حریف را هم اخراج کند. به هر حال هیچ اعتراضی نسبت به داوری ندارم، داور هم مثل من کارش را انجام می دهد و ممکن است که اشتباهی هم داشته باشد. همان طور که تیمم در نیمه اول بد بود، داور هم می تواند در یک بازی بد باشد و این بدان معنی نیست که یک داور همیشه بد است. امیدوارم که این اشتباهات کمتر شود و همان طور که انتظار می رود تیم ها روز به روز بازی بهتری را به نمایش بگذارند، از داوران هم می خواهم که هر روز قضاوت بهتری را به نمایش بگذارند.

وی درباره عدم استفاده از کارلوس دوسانتوز بازیکن خارجی تیمش، از ابتدای این مسابقه گفت: دو روز پیش را به این بازیکن به خاطر دردی که در کشاله داشت استراحت دادیم و به او اجازه تمرین ندادیم و تحت نظر پزشک بود. به هر حال در شرایط سختی قرار گرفتیم و با او هم که صحبت کردم نظرش این بود که از ابتدا بازی نکند، چرا که می گفت با مشکلی که دارم توانایی صد درصدی ندارم. نگاه ما هم این بود که کارلوس استراحت کند و اگر نفرات دیگرمان کار خودشان را خوب انجام دادند، کلا در این بازی به او استراحت دهیم و اگر هم خیر، در ادامه بازی از او استفاده کنیم. در این بازی شرایط به صورتی پیش رفت که یک تعویض مان را به خاطر اخراج گلرمان از دست دادیم و در ادامه بازی هم مجبور شدیم که از کارلوس استفاده کنیم و البته اگر او سالم بود هیچ مربی ای به راحتی از او نمی گذشت. او در 10 دقیقه ای که به بازی آمد خیلی به ما کمک کرد که از او ممنونیم.

مکوندی بیان کرد: من نه مربی تیم ملی هستم که دستم باز باشد و نه مربی تیمی هستم که آن قدر بازیکن داشته باشم که بتوانم آن ها را جا به جا کنم. من پنج بازیکن زیر 23 سال دارم که سابقه بازی در لیگ دسته سه را هم ندارند و اکنون روی نیمکت من هستند و آیا در چنین بازی ای که فشار وجود دارد می توانم از آن ها استفاده کنم و آن ها را وارد بازی کنم؟ وقتی بازیکن نیست چه می شود کرد؟ من همین بازیکنان را دارم و می توانم بگویم که توان فنی خودم، بازیکنانم و تیمم همین است.

وی افزود: وقتی بازیکن ندارم مجبورم که بسازم و پست های شان را تغییر دهم. من هم دلم می خواهد تعویض کنم و دوست دارم بهترین بازیکنان ایران را داشته باشم ولی حتی بازیکن معمولی هم به این جا نمی آید. با آقای فرشید طالبی صحبت کردیم که به تیم مان بیاید که گفت از توان من خارج است و شش ماهی است که جایی بازی نمی کنم. با چند بازیکن دیگر هم صحبت کرده ایم ولی واقعیت این است که همه به ما به این نگاه می کنند که تیم نفت مسجدسلیمان تیم انتهای جدول است که می افتد و اگر به این تیم بروم از اعتبارم کم می شود. به هر حال دست من بسته است. میلاد سلیمان فلاح هم به دلیل مشکلات خانوادگی با گرفتن رضایت نامه از ما جدا شد و نمی دانم به کدام باشگاه رفته است.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: من هیچ اطلاعی در مورد بودجه تیم ندارم و این موضوع هم ربطی به من ندارد. من درخواست جذب بازیکن را به باشگاه می دهم. یک گلر بلغارستانی هم پس از حضور در تمرینات مان جذب شد و احتمالا از نیم فصل دوم او را در اختیار داریم. فیلم چند بازیکن دیگر را هم برای مان فرستاده اند ولی من فیلم را قبول ندارم. ما آن قدر پول نداریم و قرار هم نیست که آن قدر بدهی برای بعدی ها به وجود بیاوریم، پس باید درست هزینه کنیم. به هر حال برای جذب بازیکن بنا را بر فیلم بازی آن بازیکن نگذاشته ام. باید برای پولی که خیلی کم است، ارزش قایل باشیم.

وی بیان کرد: متاسفانه در کشور ما تمام بازیکنان مان مدیر برنامه دارند و مدیر برنامه هم قیمت را بالا می برند. به هر حال مدیر برنامه ها هم مسایلی را برای باشگاه ها به وجود می آورند. ما به دنبال بازیکن هستیم و باشگاه در این زمینه در حال مذاکره است و البته باشگاه هم به ما نگفته که بازیکنی را با چه قیمتی جذب کنید ولی واقعیت امر این است که بازیکنی که به این جا می آید به امکانات شهری هم توجه می کند و به جایی می رود که امکانات بهتری داشته باشد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار