تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۷
کد خبر: ۷۵۵۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اسکوچیچ: نتایج امروز تاثیر خاصی بر دیدار فردای ما نخواهد داشت
سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در نیم فصل اول لیگ برتر کشور، گفت: انتظار دارم فردا مقابل صبا با یک بازی نفوذی و قدرتمندانه به سه امتیاز بازی برسیم.

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی با صبا در ابتدا، اظهارکرد: بابت تاخیری که داشتم عذرخواهی می کنم. من معلمی داشتم که همیشه به دانش آموزانش می گفت که هر شخصی برای وقت خودش حقی دارد و من از این که حق شما را گرفتم، عذرخواهی می کنم. سعی می کنم همیشه فردی وقت شناس باشم ولی با توجه به کاری که برایم پیش آمد مجبور شدم که دیر به نشست بیایم.

وی در ادامه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این که چقدر به نتایج بازی های امروز تیم های دیگر توجه دارد؟ گفت: آن چه برای من بیشتر از همه اهمیت دارد و پیش از این که به نتایج امروز فکر کنم، بازی فردای تیمم مقابل صبا است و این برای مهم است که فردا بازی را به سود خودمان تمام کنیم. این که نتایج امروز به این صورت رقم خورده است هیچ تاثیر خاصی بر دیدار فردای ما نخواهد داشت.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان بیان کرد: به هر حال فردا در خانه بازی می کنیم و انتظار داریم که بازیکنانم با بازی ای نفوذی و قدرتمندانه بتوانند به سه امتیاز دست پیدا کنند.

وی عنوان کرد: هر از چندگاهی مشکلاتی را با کادر بازیکنان مان داریم و نفراتی از جمع ما کم می شوند. به هر حال دوست داریم که این مسایل انگیزه ای برای بازیکنان جایگزین باشد. در هر صورت از هواداران تقاضا دارم که مانند بازی های گذشته یار دوازدهم تیم باشند و از ما حمایت کنند.

اسکوچیچ در پاسخ به سوال ایسنا مبنی بر این که با توجه به این که با دیدار فردای تیمش مقابل صبا بازی های این تیم در نیم فصل اول به پایان می رسد تا چه اندازه فولاد به آن چه مدنظرش بوده، نزدیک شده است؟ گفت: باتوجه به اتفاقاتی که در نیم فصل اول برای ما به وجود آمد، من از نتایجی که به دست آوردیم، کمال رضایت را دارم.

وی درباره نبود ایوب والی در بازی فردا نیز خاطر نشان کرد: همان طور که در پنج ماه گذشته من از بازیکنان جوانم استفاده کردم و به این نفرات اطمینان دارم، یقینا یک بازیکن جوان جایگزین ایوب والی می شود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار