تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۲۲:۰۴
کد خبر: ۷۵۵۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
ظهر امروز
نخستین کاروان پیاده اربعین شوشتر راهی کربلا شد
ظهر امروز نخستین کاروان پیاده اربعین شهرستان شوشتر از موکب‌النصارالحسین این شهرستان عازم کربلا معلی شد.

یکی از دست‌اندرکاران این کاروان پیاده در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: حرکت این کاروان امسال برای نخستین‌بار در شهرک اندیشه شهرستان انجام می‌شود و تلاش می‌کنیم که کاروان در سال‌های آینده نیز در این ایام حرکت کند.

علی ولی عرب با بیان اینکه کاروان 15 روز در مسیر خواهد بود افزود: به این دلیل تلاش زیادی کرده‌ که مقدمات حرکت این کاروان از هفته‌های گذشته در نظر گرفته شود و همه شرایط برای تردد این کاروان مهیا شده است.

ولی عرب با اشاره به اینکه استقبال از این کاروان بسیار زیاد بوده است، تاکید کرد: مردم از این کاروان استقبال زیای کرده و در این کاروان مرد و زن حضور دارند.


وی با اشاره به اینکه این کاروان فرصتی برای عرض ارادت است، گفت: باید کوشید تا از این فرصت به بهترین نحو ممکن استفاده شود.

پیش‌بینی‌ شده که از شهرستان شوشتر بیش از 10 هزار نفر برای حضور در مراسم روز اربعین کربلای معلی حضور یابند و به این دلیل مقدمات حضور افراد فراهم‌ شده است.

مهیا کردن امکان صدور ویزا در شهرها واحد زیادی شرایط را برای کاروان‌های پیاده فراهم کرده تا زمان کمتری در مرز ایران و عراق در صف‌های طولانی سپری کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار