تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۷۵۶۲۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اسکوچیچ از دوپینگ بازیکنش پرده برداشت/والی دومین کاپیتان بداقبال فولاد
پس از اعلام مثبت شدن تست دوپینگ یک بازیکن لیگ برتری از سوی کمیته ضد دوپینگ، صحبت های بسیاری در محافل ورزشی حول این موضوع و کاپیتان فولاد مطرح شد اما کمیته ضد دوپینگ از اعلام نام بازیکن خاطی خودداری کرد،اما سرمربی فولاد از این موضوع پرده برداشت و نام ایوب والی را به عنوان بازیکن دوپینگی اعلام کرد
سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان از مثبت شدن تست دوپینگ کاپیتان تیمش پرده برداشت.

پس از اعلام مثبت شدن تست دوپینگ یک بازیکن لیگ برتری از سوی کمیته ضد دوپینگ، صحبت های بسیاری در محافل ورزشی حول این موضوع و کاپیتان فولاد، ایوب والی مطرح شد اما کمیته ضد دوپینگ از اعلام نام بازیکن خاطی خودداری کرد، با این وجود در کنفرانس خبری بعد از بازی فولاد و صبا، سرمربی فولاد از این موضوع پرده برداشت و نام ایوب والی را به عنوان بازیکن دوپینگی اعلام کرد.

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پس از بازی با صبا اظهارکرد: قبول دارم که خوب بازی نکردیم و این دیدار و شکست من را بسیار ناامید کرد. به تیم حریف هم که توانست روی یک حادثه به سه امتیاز بازی برسد، تبریک می گویم. به نظرم خودمان عامل باخت مان مقابل صبا شدیم.

وی گفت: ما سه موقعیت برای رسیدن به صدر جدول و مدعی شدن برای قهرمانی در طول مسابقات داشتیم ولی هر بار به دلایل خاص این موقعیت ها را از دست دادیم.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در ادامه به مثبت شدن تست دوپینگ ایوب والی اشاره و بیان کرد: جریانات اخیر که برای تیم ما از ابتدای فصل رقم خورد، من و همکارانم را مات کرد و یکی از این موضوعات که اخیرا به موضوعات قبلی اضافه شده است، اعلام دوپینگ ایوب والی است.

وی ادامه داد: والی پس از پایان هفته سیزدهم مریض می شود و به پزشک غیر ورزشی مراجعه می کند و او دارویی برای ایوب تجویز می کند که از نظر ورزشی ممنوع می باشد.

اسکوچیچ گفت: همچنین مساله سربازی تعدادی از بازیکنان ما هنوز مشخص نیست و مزید بر علت شده است و هر روز یک یا چند بازیکن ما اجبارا از لیست تیمی خارج می شود.

وی بیان کرد: از تیم تراکتورسازی بابت این که قصد دارد به بهانه سرباز بودن بازیکنان ما را جذب کند، گله مند هستم و تقاضا دارم چهار بازیکن اخیر ما را نگیرد و فقط یک نفر را جذب کند.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان عنوان کرد: تیم ما دچار مشکلات بسیاری شده است و جذب بازیکن هم ساده نیست. من قصد بهانه آوردن ندارم و این درد دلی است که مدت ها بود می خواستم بیان کنم.

وی در پایان گفت: در تعطیلات آینده با این اتفاقات فعلی نمی دانم تکلیف من و تیم فولاد چه خواهد شد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار