تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۱۳
کد خبر: ۷۵۷۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خبر داد:
تغییر منطقه مرزی آبادان و خرمشهر به منطقه انتظامی
با همه تلاش‌های صورت گرفته طی سه سال مداوم اخیر، در نهایت منطقه نظامی آبادان به منطقه انتظامی تغییر پیدا کرد و هم‌اکنون منتظر ابلاغیه این حکم از وزارت کشور هستیم / در این راستا منطقه مرزی آبادان و خرمشهر با خارج شدن از منطقه نظامی به حالت عادی بازگشته و موجبات رشد اقتصادی و تجاری چشمگیری در منطقه می‌شوند
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از تغییر منطقه مرزی آبادان و خرمشهر به منطقه انتظامی خبر داد.

به گزارش فارس، سیدعلی موسوی جرف در جلسه شورای اداری که در محل اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: با همه تلاش‌های صورت گرفته طی سه سال مداوم اخیر، در نهایت منطقه نظامی آبادان به منطقه انتظامی تغییر پیدا کرد و هم‌اکنون منتظر ابلاغیه این حکم از وزارت کشور هستیم.
وی افزود: در این راستا منطقه مرزی آبادان و خرمشهر با خارج شدن از منطقه نظامی به حالت عادی بازگشته و موجبات رشد اقتصادی و تجاری چشمگیری در منطقه می‌شوند.
به گفته نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اجرای این حکم زمینه و بسترهای لازم را برای اشتغال هر چه بیشتر جوانان منطقه فراهم می‌کند.
وی اضافه کرد: پروژه‌های زیرساختی متعددی نظیر آب، فاضلاب و گاز در شهرستان در حال اجراست که متأسفانه روند حرکتی آنها رو به کاهش است.
موسوی جرف تصریح کرد: در تأمین اعتبار هر چه بیشتر برای اجرای کار این پروژه‌ها تلاش خواهیم کرد اما آنچه این روند را تسریع می‌بخشد تلاش و همت مضاعف مسئولان و مدیران اجرایی طرح‌ها است.
وی با بیان اینکه مشکلات زیادی در روستاها گریبانگیر اهالی شده گفت: متأسفانه شبکه آبرسانی به روستاها دچار مشکلاتی شده و اهالی در طول روز حداقل دو بار با قطعی آب دو ساعته مواجه می‌شوند و این امر با توجه به قرار گرفتن در ماه رمضان و همچنین گرمای هوا در این فصل اصلاً خوشایند نیست.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مسئولان مرتبط باید نسبت به رفع مشکلات موجود روستاییان همت بیشتری کنند اظهار داشت: رفع مشکلات و نواقص شهر جز با تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان ممکن نمی‌شود.
وی همچنین اظهار داشت: همه دستگاه‌ها و مدیران باید در راستای رفع مشکلات مناطق شهری و روستایی شهرستان تلاش کنند.
:
:
:
آخرین اخبار