تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۳
کد خبر: ۷۵۸۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سلیمان‌فلاح از نفت‌ مسجدسلیمان جدا شد
بازیکن تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پس از توافق با این باشگاه از جمع این تیم جدا شد.

مسعود رضاییان، مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان اظهار کرد: یک ماه قبل از آغاز فصل نقل و انتقالات نیم‌فصل، او مکررا از طریق کادرفنی و حضور نزد خود من، خواهان رفتن بود که ما هم به او گفتیم تا پایان آخرین دیدارمان در نیم فصل اول بماند و بعد با یکدیگر برای جدایی به توافق می‌رسیم.

وی افزود: ما روز دیدارمان با ملوان نامه فسخ قرارداد او را امضا کردیم و به دستش دادیم تا خیالش راحت باشد که می تواند از تیم ما برود ولی او در دیدار با ملوان هم حضور داشت و به او گفته بودیم که در این بازی پایانی یک نشان و یادگار خوب از خودش به جای بگذارد که او هم این دیدار را استثناً خوب بازی کرد و گل هم زد.

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان در ادامه درباره حضور مدافع آرژانتینی در تمرینات این تیم گفت: هنوز دوران تست و سنجش این بازیکن توسط کادر فنی ادامه دارد و هنوز آن ها نظرشان را اعلام نکرده اند. ما تاکنون دو بازیکن خارجی در تیم مان داریم و اگر این مدافع آرژانتینی را هم جذب کنیم، ممکن است که دیگر نتوانیم بازیکن خارجی جذب کنیم چرا که تعداد بازیکنان خارجی ای که می توانند در زمین بازی کنند، محدود است و نمی توانیم بازیکن خارجی بسیاری جذب کنیم و روی نیمکت بنشانیم.

وی ادامه داد: به همین دلیل اگر این بازیکن آرژانتینی را جذب کنیم از این به بعد بیشتر طالب ورود بازیکنان ایرانی هستیم و روی این موضوع تکیه داریم. هنوز با بازیکنان ایرانی هم وارد مذاکره نشده ایم، چرا که هنوز لیست آن بازیکنانی که ممکن است مدنظر ما باشند از سوی باشگاه ها اعلام نشده اند. گذاشته ایم بازی مان در هفته شانزدهم لیگ هم تمام شود و بعد در فصل نقل و انتقالات نیم فصل که از دهم آذرماه تا هفتم دی ماه است، به صورت رسمی اقدام به مذاکره با بازیکنان کنیم.
مرجع / ایسنا
برچسب ها: نفت مسجدسلیمان
:
:
:
آخرین اخبار