تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۳
کد خبر: ۷۵۹۸۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه موقت اهواز:
مذاکره‌کنندگان هسته‌ای برای احقاق حقوق ایران ایستادگی کند
امام جمعه موقت اهواز گفت: هیئت ایرانی مذاکره‌کننده در پرونده هسته‌ای برای احقاق حقوق مسلم ایران هرچه بیشتر ایستادگی کنند.

آیت‌الله محسن حیدری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهواز با اشاره به سالروز تاسیس بسیج اظهار کرد: بسیج یکی از نهادهای ارزشمند و تاثیرگذار در انقلاب اسلامی است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: روحیه بسیجی در تمام زمینه های نظامی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی انقلاب اسلامی را نگه داشته و باعث تداوم آن شده است.

خطیب جمعه اهواز تصریح کرد: حضور جدی بسیج در عرصه‌های مختلف نظامی در کنار سایر ارگان‌ها در دوران هشت سال دفاع مقدس باعث پیروزی‌های زیادی شد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره صدور روحیه بسیجی به کشورهای دیگر افزود: روحیه بسیجی باعث سازمان‌دهی نیروهای مردمی عراق در مقابل تکفیری‌ها شد.

وی پیشروی‌ها و شکست‌های مکرر تکفیرهای داعشی را ناشی از تقویت جبهه مردمی و بسیج در عراق دانست و گفت: بسیج همواره راهگشای مبارزه با متجاوزان است.

حیدری در ادامه خطبه‌ها به مذاکرات هسته‌ای اشاره کرد و اظهار داشت: مقام معظم رهبری در دیدار خود با مجمع عالی بسیج اعلام کردند که مخالف تمدید مذاکرات نیستم اما اینکه به نتیجه نرسیده، در نتیجه زیاده خواهی آمریکاست و آمریکا قابل اعتماد نیست.

وی با اشاره به تقدیر مقام معظم رهبری از ایستادگی و تلاش‌های هیئت مذاکره‌کننده ایرانی گفت: ما نیز به این هیئت دست مریزاد می‌گوییم و دعا می‌کنیم خداوند قدم آنها را ثابت نگه دارد و برای احقاق حقوق مسلم ایران هرچه بیشتر ایستادگی کنند.

وی خاطرنشان کرد: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب، چه توافق صورت گیرد و چه صورت نگیرد، اسرائیل هیچ امنیتی ندارد و همچنین ما باکی نداریم و اعلام می‌کنیم به فلسطین کمک کردیم و باز هم کمک می‌کنیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار