تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۵
کد خبر: ۷۶۰۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فراخوان جشنواره استانی نوجوان سالم اعلام شد
رییس اداره پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش استان خوزستان گفت: فراخوان جشنواره استانی نوجوان سالم اعلام شد.

اباذر فاضل پور شنبه اظهارکرد: آموزش و پرورش خوزستان برای آشنایی دانش آموزان این استان از اثرات نامطلوب مواد مخدر بر زندگی نزدیک به سه سال است که این جشنواره را با عنوان نوجوان سالم برگزار می کند.

وی گفت: هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی دانش آموزان و نوجوانان با شیوه زندگی سالم، و پیشگیری از گرایش به رفتارهای پرخطر سوء مصرف مواد مخدر و آسیب های اجتماعی و شناسایی و رشد استعدادها و افزایش مهارت های دانش آموزان است.

فاضل پور افزود: این جشنواره در قالب فیلم کوتاه و نقاشی و مقاله نویسی است که در بخش مقاله نویسی از والدین دانش آموزان نیز دعوت به شرکت شده است.

رییس اداره پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش خوزستان گفت: فراخوان این جشنواره آغاز شده و علاقمندان می توانند تا بهمن آینده آثار خود را به دبیرخانه این جشنواره در آموزش وپرورش خوزستان ارسال کنند.

وی اظهارکرد:جشنواره استانی در اسفند امسال در خوزستان برگزار، و برگزیدگان آن به جشنواره کشوری که تابستان سال آینده برگزار خواهد شد، راه خواهند یافت.

وی گفت: دانش آموزان و نوجوانان قشر بسیار حساسی هستند که بسیار در معرض آسیب های اجتماعی به ویژه مقوله وسوسه گر اعتیاد هستند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار