تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۲
کد خبر: ۷۶۰۸۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
از صبح امروز؛
قطع برق در شوشتر/ بازار مرکزی بی‌برق است
صبح امروز نخستین روز کاری، از ساعات اولیه صبح مرکز شهر شوشتر در بی‌برقی به سر می‌برد و همچنان نیز دچار مشکل است.

از صبح امروز بازار مرکزی شهر شوشتر در خیابان شهید و طالقانی با بی‌برقی مواجه شده و مردم در مشکلات پیرامون این اتفاق سردرگم شده‌اند.

بر این اساس، بازار مرکزی شهر شوشتر به دلیل استفاده از ترازوهای دیجیتالی و خودپردازها و کارت‌خوان‌های الکترونیکی تقریباً به حالت نیمه تعطیل درآمده که این مسئله باعث نارضایتی مردم در این بخش شده است.

یکی از دلایل نارضایتی در این زمینه عدم اطلاع قبلی برای قطع برق در این منطقه بوده و بارها این اتفاق رخ‌داده و مردم در بی‌برقی غافلگیر شده‌اند.

رئیس اداره توزیع برق شوشتر در این زمینه اظهار کرد: اطلاع‌رسانی به مراکز حساس برای قطع برق انجام‌ شده است.

البرز پورعابد با اشاره به اینکه شبکه نیاز به تعمیرات دارد، خاطرنشان کرد: از سال گذشته مشکلات موجود در شبکه برق شهرستان شناسایی‌ شده و به این دلیل در حال قطع برق برای رفع این مشکلات هستیم و این قطع برق‌ها بر اساس برنامه‌ریزی انجام می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه برای این مسئله به‌صورت ضربتی در شبکه برق در حال فعالیت هستیم، افزود: در رفع نقص در شبکه برق شهر شوشتر در حال حاضر پنج گروه به‌صورت تمام‌وقت در حال فعالیت هستند و به این دلیل می‌کوشیم تا زمان تعمیرات به حداقل کاهش یابد.

رئیس اداره توزیع برق شوشتر گفت: این قطع برق‌ها ضروری و اجتناب‌ناپذیر است و باید قدری در این زمینه صبوری پیشه کرد تا مشکلات در تابستان به حداقل برسد.

وی در پایان افزود: بازاریان در این زمینه همکاری کنند و در این روزها ترازوهای مکانیکی نیز در کنار دیجیتالی به‌کارگیرند تا با اداره توزیع برق شهرستان همکاری کرده و مشکلات کاهش یابد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: شوشتر
:
:
:
آخرین اخبار