تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۹
کد خبر: ۷۶۱۲۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
38 میلیارد و 614 میلیون ریال اعتباربرای کتابخانه های خوزستان مصوب شد
سرپرست نهاد کتابخانه های خوزستان گفت: امسال 38 میلیارد و 614 میلیون ریال اعتبار برای نهاد کتابخانه های استان خوزستان مصوب شد.

منصور کوهی رستمی روز شنبه اظهار داشت: از این میزان اعتبار 18 میلیارد و 580 میلیون ریال اختصاص یافته است.

وی گفت: در سال گذشته 80 میلیارد و 633 میلیون ریال اعتبار برای این نهاد اعتبار مصوب شد که از این میزان 41 میلیارد و 950 میلیون ریال تخصیص یافت که از اعتبارات سال گذشته و امسال 10 پروژه کتابخانه در استان کلنگ زنی شد.

سرپرست نهاد کتابخانه های خوزستان همچنین با اشاره به میزان مشارت خیران در حوزه کتاب و کتابخوانی استان بیان داشت: خیران استان در سال گذشته هفت باب کتابخانه اهدا کردند و امید است این همکاری امسال نیز بیشتر شود.

وی افزود: این نهاد تلاش دارد تا کتابخانه های عمومی را به پتانسیل های فرهنگی تبدیل کند که یکی از عملکردهای بسیار مهمی که در کتابخانه های استان انجام شده است مجهز کردن کتابخانه ها به سیستم الکرونیکی است که تا کنون 130 کتابخانه استان به این سیستم مجهز شده است .

کوهی رستمی افزود: هم اکنون 220 باب کتابخانه در سطح استان وجود دارد که به ازای هر 20 هزار و 565 نفر یک کتابخانه عمومی در استان وجود دارد و بالغ بر دو میلیون و 398 هزار جلد کتاب در کتابخانه های استان وجود دارد.
:
:
:
آخرین اخبار