تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۵
کد خبر: ۷۶۲۴۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار خرمشهر خبر داد؛
راهنمای زوار اربعین حسینی بر روی پورتال فرمانداری خرمشهر
فرماندار خرمشهر گفت: تمهیدات لازم در اربعین حسینی برای زائران در مرز بین‌المللی شلمچه اندیشیده شده و به همین منظور راهنمای زوار اربعین حسینی بر روی پورتال فرمانداری و سایت پیام خرمشهر قرار گرفته است.

ولی‌الله حیاتی در بازدید از سایت ساماندهی زوار اربعین اظهار داشت: تمهیدات لازم در اربعین حسینی برای زائران در مرز بین‌المللی شلمچه اندیشیده شده و به همین منظور راهنمای زوار اربعین حسینی بر روی پورتال فرمانداری و سایت پیام خرمشهر قرار گرفته است.

وی افزود: مرز بین‌المللی شلمچه بهترین مرز از نظر زیرساخت‌ها در ایام اربعین و امن‌ترین مرز برای تردد زائران است و هیچ‌گونه مشکلی برای تردد زائران وجود ندارد.

فرماندار خرمشهر گفت: همین جا فرصت را مغتنم شمرده و از همه هموطنان در سراسر میهن اسلامی دعوت می‌کنم مرز بین‌المللی شلمچه را برای زیارت عتبات عالیات انتخاب کنند.

حیاتی عنوان کرد: بیش از 50 موکب مشغول خدمات‌رسانی در محل ساماندهی زوار هستند و مردم خرمشهر از ابتدای ورود به شهرستان خرمشهر تا خروج از مرز با برپایی موکب‌ها و تکایا، پذیرای زائران حسینی(ع) هستند.

نماینده عالی دولت در خرمشهر بیان کرد: تمام امکانات خدماتی و ارگان‌های خدمت‌رسان از قبیل اورژانس، هلال احمر و پزشک در مرز بین‌المللی شلمچه مستقر شده‌اند.

فرماندار خرمشهر اضافه کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی خرمشهر به صورت رایگان زائران را از خرمشهر تا مرز همراهی می‌کنند و امسال تمهیدات ویژه‌ای برای زائران دیده شده است.

حیاتی با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته با طرف عراقی، گفت: در عراق تمهیدات لازم برای روان‌سازی تردد زائران اندیشیده شده و مرز به‌صورت شبانه‌روزی فعال است.

وی در پایان تاکید کرد: تمام دروازه‌های گذرنامه فعال، ماموران مرزبانی و تمام نیروها آماده خدمات‌رسانی به زائران هستند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار