تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۸
کد خبر: ۷۶۲۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فاجعه زیست‌محیطی بیخ گوش شوشتر/تصاویر
فاجعه زیست‌محیطی در حاشیه شهری مانند شوشتر که دارای اکوسیستم و طبیعت بکر است می‌تواند تأثیرات بسیار مخربی برجای بگذارد که این مسئله می‌تواند تبعات بسیار گسترده‌ای داشته باشد.

در حاشیه شهر شوشتر چند وقتی است با مناظر نازیبایی مواجه می‌شویم که برای همه سؤالاتی ایجاد می‌کند، که این مشکلات برای زندگی مردم و حیات‌وحش شهرستان زیان‌های زیادی دارد.


چند وقتی است در حاشیه شهر شوشتر محل‌هایی غیراستاندارد و غیرمجاز برای نگهداری و جمع‌آوری استخوان‌های حیوانات ایجاد شده که از سوی برخی افراد در این محل استخوان‌های حیوانات جمع‌آوری می‌شود.

تاکنون در سطح شهرستان سه مرکز این‌چنینی مشاهده‌ شده که در پیگیری این موضوع از اداره محیط‌زیست شوشتر، مدیر این اداره اظهار کرد: گزارش رسیده را به‌سرعت بررسی می‌کنیم.

علی فتحی نیا اظهار کرد: گروه‌های بازرسی در این زمینه به محل‌های اعلام‌شده ارسال‌ شده و گزارش‌هایی در این زمینه تهیه خواهد شد تا دلیل این اتفاق بررسی و با متخلفان احتمالی برخورد شود.


وی با اشاره به اینکه این اتفاق می‌تواند سلامت مردم را نیز تهدید کند، تأکید کرد: می‌کوشیم تا در اسرع وقت در این زمینه اقدامات عملی انجام دهیم.

وی در پایان افزود: احتمالاً برای فعالیت در این بخش نیازمند همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی نیز هستیم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار