تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۶
کد خبر: ۷۶۲۴۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سازه‌های آبی شوشتر مملو از زباله شد/عکس
سیلاب روزهای گذشته در شهرهای شمالی خوزستان باعث شده تا ورودی سازه‌های آبی تاریخی شهرستان شوشتر مملو از زباله شود.

مدیر پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر اظهار کرد: ورودی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر در بند میزان به دلیل سیلاب بالادست رودخانه کارون مملو از زباله شده که باید در اسرع وقت این مشکل برطرف شود.

حسین عیدانی افزود: در حال حاضر بیش از 5 تن زباله پشت‌بند میزان جمع شده که این زباله‌ها برای سازه بند میزان مشکل‌آفرین خواهد شد و باید در اسرع وقت جمع‌آوری شوند.


وی با تأکید بر محدودیت امکانات در این پایگاه پژوهشی تأکید کرد: محدودیت بسیار زیادی برای امکانات داریم و زباله‌های موجود را نمی‌توان به‌وسیله دست خارج کرد و نیازمند بیل‌های مکانیکی و مخصوص هستیم.

عیدانی با اشاره به اینکه از همه توان ممکن در این بخش استفاده می‌کنیم، گفت: از همه دستگاه‌های اجرایی در سطح شهرستان شوشتر استمداد کمک می‌کنیم و انتظار داریم تا در رفع شکلات در این حوزه همکاری لازم را داشته باشند.

مدیر پایگاه جهانی سازه‌های آبی تاریخی شوشتر خاطرنشان کرد: زباله‌های جمع شده به نحوی است که حتماً باید با ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین جمع‌آوری شوند و در این زمینه نیاز است دستگاه‌هایی که این امکانات را دارند با پایگاه سازه‌های آبی شوشتر همکاری کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جمع‌آوری این زباله‌ها در اسرع وقت و کمتر از یک روز انجام می‌شود و همه نیروهای این پایگاه برای این مسئله بسیج خواهند شد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار