تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۷۶۲۸۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار شوشتر خبر داد؛
ساماندهی پارک جانبازان در شوشتر/تصاویر
شهردار شوشتر گفت: در راستای ساماندهی پارک‌های محله‌ای در شوشتر پارک جانبازان در مرکز شهر ساماندهی شد.

آرش دور امروز اظهار کرد: پارک جانبازان شوشتر که در مرکز شهر قرار دارد برای ساماندهی و بهبود شرایط موجود در دستور کار شهرداری قرار گرفت و درختان و فضای سبز این پارک ساماندهی شد.

وی افزود: یکی از مشکلات اساسی این پارک وضعیت روشنایی آن بود که در صورت رفع این مشکل استفاده عموم از این پارک بیشتر می‌شود که به این دلیل همه پایه‌های برق در این پارک تعویض شد.


وی با اشاره به اینکه در راستای بهبود شرایط این پارک از همه توان خود استفاده می‌کنیم، خاطر نشان کرد: بهبود شرایط پارک‌های محله‌ای می‌تواند باعث افزایش سطح نشاط در بین شهروندان و مناطق شهری شود که به این دلیل در این زمینه تلاش زیادی را آغاز کرده‌ایم.

شهردار شوشتر گفت: برای ساماندهی پارک‌های موجود در سطح شهر شوشتر از اعتبارات جاری شهرداری استفاده کرده‌ایم و کوشیده‌ایم تا با کمترین هزینه شرایط پارک‌ها به حالت استاندارد برسد.

دور افزود: در این پارک 60 پایه برق پارکی برای تأمین روشنایی استفاده‌ شده که در این زمینه از اعتبارات جاری بهره برده‌ایم.


وی با اشاره به مزایای تأمین روشنایی در پارک‌ها گفت: در پارک‌ها در صورتی‌ که روشنایی تأمین باشد تا حد زیادی امنیت برای تفریح فراهم می‌شود و به این دلیل از همه توان خود برای تأمین روشنایی پارک‌های محله‌ای استفاده می‌کنیم.

شهردار شوشتر در پایان افزود: رسیدگی به وضعیت سایر پارک‌های محله‌ای در سطح شهر شوشتر نیز در دستور کار شهرداری قرار دارد و به‌ تدریج به سایر پارک‌ها نیز سرکشی می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار