تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۳
کد خبر: ۷۶۳۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آغاز فعاليت شهرداري تهران در خرمشهر
شهردار خرمشهر از آغاز فعاليت اولين گروه اعزامي از شهرداري تهران در راستاي حل مشكلات عمراني خرمشهر خبر داد.

محمد حويزاوي بیان کرد: درپی تصمیمات اتخاذ شده، جلسه ای با هیئت کارشناسی اعزامی از سوی شهردار تهران در خصوص بررسی مسائل و مشکلات عمران شهری در سالن فرمانداری خرمشهر برگزار شد.

وي افزود: در پی این تصمیمات و حضور تیم مذاکره کننده، در روز هشتم آذر ماه دو گروه از شهرداری تهران  پس از ورود به خرمشهر و به طور کامل مستقر شدند.

شهردار خرمشهر اظهار كرد: این دو گروه شامل گروه های تنظیفات و نخاله برداری و پاکسازی شهر خرمشهر هستند كه کار خود را به طور جداگانه رسما از دیروز در شهر خرمشهر آغاز کرده اند.

حويزاوي بیان کرد: نیروهای مورد نیاز این دو گروه را از نیروهای بومی شهر خرمشهر كه برای هر گروه قریب به 50 نفر درنظر گرفته شده است، استخدام کرديم که برای این دوره حدود 100 نفر از نیروهای بومی در شهرداری خرمشهر استخدام شدند.

وی ادامه داد: گروه پیمانکاری اعزامی از تهران از بهترین و خبره ترین گروه پیمانکاری شهرداری تهران بوده که در شهرداری خرمشهر مستقر و قرار بر این شد به مدت سه ماه یعنی تا پایان سال جاری تمام شهر خرمشهر را پاک سازی و نخاله برداری شود.

شهردار خرمشهر عنوان كرد: همچنین تمامی ماشین آلات سنگین و سبک و دستگاه های مکانیزه مورد نیاز این دو گروه نیز از شهر خرمشهر تهیه و مورد استفاده قرار گرفت.

حويزاوي گفت: بعد از اتمام فعالیت این گروه های اعزامی، گروههای دیگری که در بحث خدمات شهری اعم از عمران، آسفالت و ترافیک هستند در روزهای آتی به این شهر وارد شده و مشغول به کار مي شوند.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار