تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴
کد خبر: ۷۶۳۲۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
سعداوی: خوب شد كه درخشان از ما شکایت كرد/فايل صوتي را در اختيار دادگاه مي‌گذاريم
مربی تیم فوتبال فولادخوزستان با بيان اين‌كه خيلي خوب شد كه درخشان از ما شکایت كرد، گفت: بايد ببينيم با ارايه فايل صوتي در دادگاه، درخشان چه توجيهي دارد.

نعیم سعداوی اظهار کرد: ما طی چند روز گذشته گفته بودیم که بی صبرانه منتظر شکایت آقای درخشان هستیم و منتظریم که هر موقع دادگاه تشخیص داد، در آن جا حضور پيدا كرده و مدرکی را که داریم كاملا در اختیار دادگاه بگذاريم و قضاوت را بر عهده دادگاه خواهيم گذاشت.

وی بیان کرد: به هر حال این اتفاق افتاد و ارتباطی با بازیکن ما برقرار شد که فایل صوتی آن هم کاملا موجود است و ما باید ببینیم که توجیه این آقا برای این اتفاق چيست؛ چرا که ما در یک لیگ و فوتبال حرفه ای فعالیت می‌کنیم و باید رفتارهای‌مان هم در قالب حرفه ای باشد.

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان افزود: این‌که مربی به خودش اجازه می دهد به صورت مستقیم با بازیکنی که جوان است و قرارداد دارد، ارتباط برقرار کند تخلف محسوب می‌شود.

وی با بیان این‌که هنوز چیزی مبنی بر تشکیل جلسه دادگاه به دست من نرسیده است، گفت: بازیکنان ما به ویژه بازیکنان جوان ما که باشگاه چندین سال است برای آن ها زحمت می کشد، کاملا توجیه شده اند و به آن‌ها گفته شده است که اگر مربی یا باشگاهی با شما به صورت مستقیم ارتباط برقرار کرد، حتما صدای آن را ضبط کنید تا بعد بتوانیم از طريق مجاری‌ای که تعریف شده است، موضوع را دنبال کنیم.

سعداوی بیان کرد: به هر حال هدف ما این است که تذکری به برخی دوستان بدهیم و اطلاع داریم كه برخی مربیان با بازیکنان تماس می گیرند که این کار در شرایط فوتبال حرفه ای اصلا درست نیست و از همه دعوت می کنیم تا رفتار حرفه ای از خود نشان دهند اما متاسفانه آقایان فضا را شلوغ و تهدید كردند و دم از شکایت زدند و اکنون هم خیلی خوب شد که شکایت مطرح شد. به هر حال مشخص خواهد شد که موضوعی وجود داشته است یا خیر.

وی در ادامه درباره دیدار فرداي فولاد مقابل تراکتورسازی گفت: یک سناریوی تکراری برای ما در حال اتفاق افتادن است. در بازی رفت با تراکتور به چهار پنج بازیکن ما اجازه بازی ندادند و چند روز پیش هم که نامه ای به باشگاه رسید که اعلام کرده بود چهار بازیکن ما اجازه بازی ندارند و این برای ما جای سوال است که چرا وقتی با تراکتورسازی بازی داریم این اتفاقات برای ما می افتد.

مربی تیم فوتبال فولادخوزستان ادامه داد: ما بازیکنان جوان خیلی خوب و مستعدی در اختیار داریم و از حمایت پرشور هواداران که فاکتور خیلی مهمی است، برخورداریم چرا كه آن ها به ما امید، روحیه و انگیزه می دهند و امیدوارم تمام هواداران با تمام وجود به ورزشگاه بیایند و از ما حمایت کنند تا نتیجه بازی رفت را در اهواز جبران کنیم.

نعيم سعداوي مدعي شدهاست كه حميد درخشان در تماسي تلفني با يوسف وكيا، بازيكن فولاد براي پيوستن به پرسپوليس ارتباط برقرار كرده است و فايل صوتي اين گفت و گو نيز وجود دارد و در پي اين موضوع حميد درخشان نيزاز سعداوي و ابن‌قاسم، سرپرست تيم فولاد شكايت كرده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار