تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۰
کد خبر: ۷۶۳۴۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خطیبی: از فولاد بازیکن نمی‌گیریم
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز معتقد است فولاد و تراکتور سبک فوتبالی زیبا را در ایران به نمایش می‌گذارند و بازی فردای آن ها زیبا و تماشاگرپسند است.

رسول خطیبی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با فولادخوزستان اظهار کرد: همه اهالی فوتبال می‌دانند فولاد و تراکتورسازی فوتبال زیبایی را به نمایش می‌گذارند. این دو تیم سبک فوتبال زیبایی را ارائه می‌دهند.

وی بیان کرد: امیدوارم بازی فردا زیبا و تماشاگرپسند باشد و هر کسی که تلاش می کند بتواند به سه امتیاز بازی دست پیدا کند. این هفته خوب تمرین کرده‌ایم و با این که پنج بازیکن‌مان را نداریم فردا با تلاش خوب بازیکنان‌مان به دنبال کسب سه امتیاز بازی هستیم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در خصوص شکست تیمش در جام حذفی و یک بازی در لیگ برتر عنوان کرد: در 18 بازی ای که در کل بازی های لیگ و جام حذفی انجام داده‌ایم، در بازی با نفت به نظرم آن کیفیتی که دوست داشتم در بازی مان نبود و خودم از کیفیت تیمم راضی نبودم. در بازی با پدیده نیز به نظرم از لحاظ فنی خیلی بالا بودیم ولی نتیجه ازآن ما نشد.

وی در پاسخ به این سوال که با وجود این دو شکست عکس العمل هواداران شما نسبت به تیم چه بوده است؟ گفت: آن‌ها همیشه با شعار «ایرادی ندارد» تیم را حمایت کرده‌اند و به ما روحیه داده‌اند. به هر حال ما از جام حذفی کنار گذاشته شدیم و فکر و ذهن مان برای لیگ برتر است تا بتوانیم موفق عمل کنیم و آن استارت را ان‌شاالله از بازی فردا می زنیم.

خطیبی در پاسخ به این سوال که شایعاتی به وجود آمده که از سوی باشگاه تراکتورسازی تماس‌هایی با بازیکن تیم فولاد گرفته شده است، عنوان کرد: من از بابت این که فولاد چند بازیکن خود را به دلیل مشکل کارت سربازی از دست داده است ناراحت هستم، چرا که فولاد تیم خوبی است و متاسفانه به دلیل مشکلات سربازی ضرر کرده است. به هر حال تیم فولاد و تیم ما می‌خواهیم در آسیا شرکت کنیم و خود من به عنوان یک رقیب دوست دارم سازمان لیگ و فدراسیون با توجه به حضور تیم فولاد در مسابقات آسیایی یک ارفاقی برای این تیم قائل شود تا تیمش را تقویت کند و بتواند در آسیا بهتر کار کند. این تقویت شدن نیاز به ابزار دارد که ابزار آن هم بازیکن است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی ادامه داد: ولی این که گفته می‌شود از سوی باشگاه ما با بازیکن فولاد تماسی گرفته شده است فکر می‌کنم اسکوچیچ در خصوص گفتن این موضوع اشتباه کرده است و اگر چنین چیزی بوده باشد قطعا برخورد می کنیم. البته این را هم باید بگویم مدیر برنامه یکی از بازیکنان فولاد با ما تماس گرفت و اعلام کرد که این بازیکن قرار است سرباز شود و او را جذب کنید تا محو نشود که ما به او گفتیم در فصل نقل و انتقالات درخصوص جذب بازیکن تصمیم می‌گیریم.

خطیبی خاطر نشان کرد: فولاد خیالش راحت باشد که ما جز حمودی، عشوری و خلیل زاده بازیکن سرباز نمی‌خواهیم و اگر بتوانیم بازیکن سرباز جذب کنیم قول می‌دهیم که از فولاد خوزستان بازیکن نمی‌گیریم. اسکوچیچ یکی از دوستان من است و به او می‌گویم که از فولاد بازیکنی نمی‌گیریم.

وی درباره آکادمی فولاد گفت: فولاد خوزستان جزو سه چهار تیمی است که آکادمی اش حرف اول را در کشور می‌زند و البته آکادمی تراکتورسازی نیز جزو سه آکادمی برتر کشور است.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در پاسخ به سوال خبرنگاری که آیا تغییر مدیرعامل این باشگاه تاثیری بر روحیه این تیم دارد؟ خاطر نشان کرد: نمی‌خواهم به این موضوع ورود کنم و نمی‌دانم که این استعفا به چه دلیل بوده است. قطعا مسایل حل می‌شود و این موضوع روی تیم تاثیر ندارد و ان‌شاالله هر چه زودتر مشکلات حل شود تا به مشکلی برخورد نکنیم.

وی در پایان گفت: اولین هدف من در مربیگری این است که تیمم فوتبال زیبایی ارایه دهد که حتی اگر هم شکست خوردیم، مردم از ما راضی باشند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار