تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۹:۲۴
کد خبر: ۷۶۳۴۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اسکوچیچ: اتفاقات اخیرا فولاد در تاریخ این باشگاه بی‌سابقه است
سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان می‌گوید اتفاقاتی که اخیرا برای تیمش افتاده، در تاریخ فوتبال باشگاه فولاد بی‌سابقه است.

دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی اظهار کرد: ما در گذشته سه بازیکن تیم‌مان را به دلیل مشکل سربازی از دست دادیم. هفته پیش نیز به ما اعلام کردند که نمی‌توانیم از چهار بازیکن دیگرمان هم به همین دلیل استفاده کنیم. متاسفانه ایوب والی را هم از دست دادیم و برای دیدار فردا نیز چاگو را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداریم.

وی بیان کرد: متاسفانه اتفاقاتی که اخیرا برای ما افتاده است در تاریخ فوتبال باشگاه ما بی‌سابقه است. البته فکر می‌کنم برای بازی فردا جایگزین‌های نفراتی را که در اختیار نداریم، صد درصد شهامت نشان می‌دهند و مطمئنا هواداران نیز طبق معمول به ورزشگاه می‌آیند و با حضور پرشور خود، تیم را حمایت می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این که با توجه به این که تراکتور در خط حمله خود از مهره‌های خوبی بهره می‌برد برنامه شما برای مهار این مهره‌ها چیست؟ گفت: من این تیم را خیلی خوب بررسی و آنالیز کرده‌ام و هیچ بازیکنی از این تیم فکر من را مشغول نمی‌کند و مشکلی نداریم. روی تعداد بازیکنانی که در اختیار دارم کار کرده‌ام تا هر چه در توان دارند در بازی فردا نشان دهند و به تیم حریف فشار آورند تا به بازیکنان حریف اجازه بازی سازی ندهند.

وی در پاسخ به سوال دیگری که برنامه شما برای جذب بازیکن چه می‌باشد؟ خاطر نشان کرد: با توجه به این که سه چهار روز پیش اعلام کردند که چهار بازیکن دیگرمان را به دلیل مشکل سربازی برای بازی فردا در اختیار نداریم، تمام تلاش‌مان در حال حاضر برای بازی فردا است و نمی‌توانم بگویم چه بازیکنی مدنظر ما است. البته برای من بازیکنی نیست که بتواند جایگزین سروش رفیعی و بختیار رحمانی شود. به هر حال تمرکزم روی بازی با تراکتور است و هیچ نظر خاصی روی بازیکنی ندارم. البته یقینا ما بازیکن می‌گیریم چرا که دست مان خالی است و بازیکنان زیادی از دست داده‌ایم و معیارمان برای انتخاب بازیکن این است که ابتدا آن بازیکن مشکل سربازی نداشته باشد و باید بگویم خود من هم به خدمت سربازی رفته‌ام!

اسکوچیچ درخصوص مسایل مالی برای جذب بازیکن گفت: میزان مالی را من تعیین نمی‌کنم هرچند در شش ماهی که در خدمت باشگاه بوده‌ام سعی کرده‌ام بازیکنانی جذب کنیم که از نظر مالی بتوانیم بیشتر شرایط باشگاه را در نظر بگیریم.

وی درباره این صحبت خبرنگاری که ما از دیدن چهره ناراحت شما ناراحت هستیم، خاطر نشان کرد: قیافه من غمگین نیست بلکه دارم تمرکز می‌کنم و شاید فریب‌دهنده هم باشد.

سرمربی تیم فوتبال فولادخوزستان در ادامه گفت: به من اطلاع دادند از باشگاه تراکتورسازی با یکی از بازیکنان ما تماس گرفته‌اند که این موضوع روحیه ما را برای بازی فردا بیشتر می‌کند و فکر می‌کنم تراکتور فردا بازی ساده‌ای مقابل ما نخواهد داشت.

وی درباره دو شکست اخیر تراکتورسازی در جام حذفی و لیگ برتر عنوان کرد:‌ هر بازی بحث خود را دارد و البته تراکتوری‌ها بهتر می دانند که تعداد بازیکنانی که ما از دست داده ایم زیاد است و البته می‌دانند که فردا مقابل ما بازی ساده‌ای ندارند.

اسکوچیچ خاطر نشان کرد:‌ به هر حال آن چه بدیهی است این است که ما سعی می‌کنیم یک فولاد خوب بسازیم و اگر لازم باشد دوست دارم از بازیکنان بومی باشگاه خودمان استفاده کنیم و البته اگر در پست‌هایی که نیاز به بازیکن داریم، بازیکن بومی‎ای نباشد از بیرون بازیکن جذب می‌کنیم. باشگاه بارسلونا آکادمی خوبی دارد اما گاهی از جاهای دیگر بازیکن وارد می کند. به نظر من ایده‌آل این بود که فولاد 11 بازیکن خود و حتی مربی‌اش را از اهواز جذب می‌کرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار