تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۷۶۴۱۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون منابع انسانی آبفای کشور تاکید کرد:
سازماندهی نیروی انسانی متناسب با نیاز شرکت‌های آب و فاضلاب
معاون منابع انسانی آبفای کشور بر سازماندهی نیروی انسانی متناسب با نیاز شرکت‌های آب و فاضلاب تاکید کرد.

صبح امروز سومین همایش تجلیل از بازنشستگان حوزه ستادی شرکت آبفای خوزستان با حضور معاون منابع انسانی و بهبود مدیریت شرکت مهندسی آبفای کشور، مدیرعامل، معاونان، کارکنان و خانواده‌های بازنشستگان آبفای خوزستان برگزار شد.

معاون منابع انسانی و بهبود مدیریت شرکت مهندسی آبفای کشور در این همایش با بیان اینکه صنعت آب و فاضلاب دارای نیروی انسانی فراوانی است، افزود: تمام شرکت‌های آب و فاضلاب باید برای ساماندهی نیروهای انسانی خود، طرح جامع منابع انسانی ارائه دهند.

رضا گیاهی، ساماندهی نیروهای انسانی در این مجموعه را ضروری دانست و افزود: نیروی انسانی باید متناسب با نیاز شرکت های آب و فاضلاب سازماندهی شوند.

در این همایش از بازنشستگان با اهدای هدیه و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

* لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های قانونی وزارت نیرو برای رفع مشکلات صنعت آب خوزستان

مدیرعامل آبفای خوزستان بر بهره‌گیری از فرصت‌ها و ظرفیت‌های قانونی و کمک و تدبیر شرکت مهندسی و وزارت نیرو برای رفع مشکلات مجموعه بزرگ صنعت آب استان تاکید کرد.

علی‌اکبر علیمرادی در سومین همایش تجلیل از بازنشستگان حوزه ستادی شرکت آبفای استان با قدردانی از زحمات کارکنان بازنشسته این مجموعه اظهار کرد: نیروی انسانی که بالندگی شرکت به دست آنها محقق می‌شود همواره جزء سرمایه‌های اصلی شرکت به شمار می‌آیند.

مدیرعامل آبفای خوزستان با بیان اینکه مدیران آبفای استان در زمان حاضر در شرایط سختی قرار دارند، عنوان کرد: باید با بهره‌گیری از فرصت‌ها و ظرفیت‌های قانونی و کمک و تدبیر شرکت مهندسی و وزارت نیرو، نگرانی بخشی از مجموعه بزرگ صنعت آب استان را برطرف کرد.

معاون منابع انسانی آبفای خوزستان نیز در این مراسم بازنشستگی را بهترین زمان برای بهره‌برداری از تجربیاتی دانست که در طول سال‌ها خدمت کسب شده است و افزود: در این راستا علاوه بر خدمات رفاهی از جمله اعزام بازنشستگان به همراه خانواده به مشهد مقدس اقدامات اولیه راه‌اندازی کانون بازنشستگان با هدف حفظ ارتباط و انسجام بیشتر بین بازنشستگان و مجموعه شرکت و حمایت مادی و معنوی از بازنشستگان که سرمایه‌های ارزشمند هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند، گام موثری در راستای ارج نهادن به زحمات این پرسنل است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار