تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷
کد خبر: ۷۶۵۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مکوندی: برای بازی با سایپا آماده‌ایم/در حال بررسی 5 بازیکن خارجی هستیم

سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان تیمش را برای رویارویی با سایپا آماده می‌داند و می‌گوید تمام تلاش‌مان این است که به حداکثر امتیاز این دیدار برسیم.

بهروز مکوندی اظهاکرد: برای دیدار با سایپا تمرینات خوبی پشت سر گذاشته‌ایم و برای این بازی آماده هستیم. سایپا از نظر امتیازی و جایگاه وضعیت خیلی بهتری نسبت به ما دارد، در حالی که ما شرایط خوبی نداریم.

طی هفته‌های اخیر نتایج نسبتا بدی نگرفته‌ایم

وی افزود: طی هفته‌های اخیر نتایج نسبتا بدی نگرفته‌ایم و توانسته‌ایم کمی خودمان را از تیم‌هایی که در منطقه خطر هستند، جدا کنیم. نیاز است که مقابل سایپا نیز با تمام توان بازی کنیم و حداکثر امتیاز را به دست آوریم. ما اگر بتوانیم از بیشتر بازی‌های خانگی‌مان حداکثر امتیاز را کسب کنیم، فکر می‌کنم بتوانیم در پایان فصل جایگاه مناسبی به دست آوریم.

تلاش‌مان کسب حداکثر امتیاز بازی با سایپا است

سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان خاطرنشان‌کرد: شناخت خوبی از تیم سایپا داریم و بازی‌های این تیم را دیده‌ایم، ضمن این‌که بازی این تیم مقابل استقلال خوزستان در اهواز را هم از نزدیک آنالیز کرده‌ام. سایپا در این دیدار یکی دو بازیکن خود را در اختیار ندارد و من هم سه بازیکنم را در اختیار ندارم ولی تمام تلاش‌مان این است که حداکثر امتیاز بازی را کسب کنیم.

جلالی سال‌ها است که به فوتبال کشور خدمت می‌کند

وی تصریح‌کرد: سایپا تیم بسیار خوبی است و از بازیکنان بسیار خوبی از جمله دو بازیکن خوزستانی به نام‌های میلاد میداوودی و حکیم نصاری بهره می‌برد. این تیم کادرفنی خوبی دارد و آقای جلالی سال‌ها است که به ورزش و فوتبال کشور خدمت می‌کند و امسال هم تیم خیلی خوبی ساخته است. به هر حال امیدوارم که ما بتوانیم با ارایه یک بازی خوب، نتیجه خوبی هم به دست آوریم.

پول زیاد نمی‌دهیم و نمی‌توانیم بازیکن بزرگ جذب کنیم

مکوندی در ادامه با بیان این‌که مدافع آرژانتینی نتوانست رضایت ما را جلب کند، گفت: او در تمرینات ما شرکت کرد و من احساس کردم که باید یک بازیکن خیلی قوی‌تری جذب کنیم، چرا که وقتی می‌گوییم بازیکن خارجی، نگاه‌ها به صورت دیگری است، ولی باتوجه به این‌که ما مانند تیم‌های بزرگ پول نمی‌دهیم، احتمالا نتوانیم بازیکن خیلی بزرگی هم جذب کنیم.

وی افزود: به هر حال بازیکن خارجی‌ای که جذب می‌کنیم، نگاه مردم به این بازیکن این است که خارجی است و من فکر می‌کنم این بازیکن باید در یکسری مسایل فنی پربارتر باشد تا بتواند بیشتر به ما کمک کند.

در حال بررسی پنج بازیکن خارجی هستیم

سرمربی تیم فوتبال نفت‌مسجدسلیمان عنوان‌کرد: در حال بررسی فیلم‌های بازی یک هافبک نفوذی و سه مدافع ازبکستانی و یک مدافع برزیلی هستیم. به هر حال باتوجه به این‌که پس از بازی هفته آینده‌مان، تمرینات ما به مدت 10 تا 12 روز تعطیل خواهد شد، ممکن است یک بازیکن خارجی را بر اساس رزومه و آخرین فیلم بازی‌اش انتخاب کنیم. یک بازیکن خارجی دیگر هم مدنظرمان بود که از نظر قیمتی خیلی بالا بود و جذب او در توان باشگاه نبود که کارمان در نهایت به مرحله مذاکره هم نرسید.

مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار