تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۷۶۵۶۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
عضو هیات مدیره بنکداران اهواز:
بنکداران اصلی از مرکز شهر اهواز خارج شده اند
اکثر بنکداران مرکز شهر می دانند اگر مغازه خود را باز کنند پلمپ می شود و مغازه های خود را بسته اند / عده ای از بنکداران هنوز بلاتکلیفند و درحال از دست دادن کسب و کار خود هستند؛ باید به حال این افراد چاره ای اندیشید
خوزنیوز: عضو هیات مدیره بنکداران اهواز گفت: درحال حاضر بنکداران اصلی از مرکز شهر خارج شده اند و انبارداران دفاتر خود را بسته اند.

محمدعلي يزداني در گفت و گو با خوزنیوز اظهارداشت: اکثر بنکداران مرکز شهر می دانند اگر مغازه خود را باز کنند پلمپ می شود و مغازه های خود را بسته اند؛ عده کمی که هنوز جابجا نشده اند نیز جزو بنکداران اصلی به حساب نمی آیند.


وی یادآورشد: عده ای از بنکداران هنوز بلاتکلیفند و درحال از دست دادن کسب و کار خود هستند؛ باید به حال این افراد چاره ای اندیشید.

عضو هیات مدیره بنکداران اهواز تاکیدکرد: آن دسته از بنکداران نیز که در مرکز شهر انبار داشتند، دفاتر خود را بسته اند و دیگر در مرکز شهر فعالیت نمی کنند.

یزدانی با اشاره به وقوع یک درگیری در خیابان حافظ و آهنگری بر سر همین قضیه افزود: بنکدارانی که جا و مکان ندارند نیز جزو نیروهای این کشورند و باید در آماده سازی مغازه های جدیدشان با آن ها همکاری شود.
:
:
:
آخرین اخبار