تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۲۸
کد خبر: ۷۶۵۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با حضور دوباره پیروانی در تمرینات تیم فوتبال نفت آبادان؛
حاشیه‌های نفت آبادان خاتمه یافت
سرپرست تیم فوتبال نفت آبادان گفت: با بازگشت سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت در تمرین‌های این مجموعه، حاشیه‌های چند روز اخیر تیم ما خاتمه یافت.

احمد پارو  در گفت‌وگو با فارس ،اظهار داشت: بعد از استراحتی دو روزه، تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت آبادان شب گذشته با حضور دوباره غلامحسین پیروانی آغاز شد.
وی در همین خصوص اضافه کرد: با بازگشت غلامحسین پیروانی به تمرینات تیم فوتبال صنعت نفت، بازیکنان به لحاظ روحی در شرایط مناسبی قرار گرفته و تیم از حاشیه‌های چند روز گذشته دور شد.
سرپرست تیم فوتبال صنعت نفت آبادان همچنین از حمایت تماشاگران آبادانی از سرمربی این تیم گفت و افزود: در جلسه تمرینی دیشب، هواداران تیم فوتبال صنعت نفت با حضور در محل برگزاری تمرین، حمایت خود را از غلامحسین پیروانی اعلام کردند.
وی بیان کرد: تمرین‌های تیم فوتبال صنعت نفت تا روز سه‌شنبه که عازم تهران می‌شویم در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می‌شود‌.
پارو در ادامه با اشاره به مسابقه این هفته تیم فوتبال صنعت نفت با پرسپولیس تهران تصریح کرد: مطمئناً تیم پرسپولیس در حال حاضر مشکلات بیشتری نسبت به تیم ما داشته و ما نیز با درک این مسئله به مصاف حریف می‌رویم.
وی اضافه کرد: اگر بتوانیم از موقعیت‌های بدست آمده در شب مسابقه با پرسپولیس تهران به خوبی استفاده کنیم دست‌یابی به سه امتیاز این مسابقه خارج از خانه دور از دسترس نیست.
تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته چهارم مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور با گل دقیقه 94 روح‌الله عرب، مهمان خود مس کرمان را شکست داد.
:
:
:
آخرین اخبار