تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۴
کد خبر: ۷۶۶۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان خبر داد :
ساخت ۳ بیمارستان توسط هلال احمر در عراق
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به فعالیت‌های جمعیت هلال احمر در عراق گفت: هلال احمر در عراق در حال احداث ۳ بیمارستان است که این می‌تواند در هدایت بیماران عراقی به خوزستان موثر باشد.

علی خدادادی اظهار داشت: هلال احمر یک نهاد بین المللی است و در هدایت بیماران و با مشارکت جمعیت هلال احمر عراق در جهت تسهیل ورود بیماران به ایران اقدامات مثبتی را انجام دهد.

وی گفت: جمعیت هلال احمر در حوزه گردشگری سلامت دارای ظرفیت‌های مناسبی مانند مرکز توانبخشی است که یکی از بهترین مراکز در این زمینه است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان بیان کرد: جمعیت هلال احمر دارای شرکت‌های تجهیزات پزشکی است و در تهیه اقلام و ملزومات پزشکی و صادرات به کشور عراق فعالیت کند.

وی درباره خدمات ارائه شده از سوی داروخانه جمعیت هلال احمر عنوان کرد: جمعیت هلال احمر خوزستان داروخانه فعالی دارد که داروهای تک نسخه‌ای را تهیه کند.

خدادای با اشاره به فعالیت‌های جمعیت هلال احمر در عراق گفت: هلال احمر در عراق در حال ساخت 3 بیمارستان است. البته بیماران عراقی برای بیماری‌های تخصصی به درون کشور هدایت می‌شوند.

وی عنوان کرد: درصد هستیم قرارداد پزشکی با کشور عراق منعقد کنیم تا بتوانیم بیش از این در حوزه گردشگری سلامت نقش آفرینی کنیم.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار