تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۶
کد خبر: ۷۶۶۳۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون استاندار خوزستان :
قیمت نان در خوزستان ۲۸ درصد افزایش یافت
معاون برنامه‌ریزی استاندار خوزستان گفت: نان غالب حدود ۹۰ درصد مردم خوزستان نان تافتون است و برای همین در خوزستان طوری سیاست گذاری شد که نان تافتون ۲۸ درصد افزایش پیدا کند درصورتی که سایر استان‌ها افزایش قیمت بیش از این بوده است.

امید حاجتی در باره افزایش قیمت نان اظهار داشت: چند سالی است که قیمت نان و آرد افزایش پیدا نکرده و این در صورتی است که قیمت نهاده‌های نان افزایش یافته بود.

وی بیان کرد: در طرح هدفمند سازی یارانه‌ها نیز از‌‌ همان ابتدا یارانه نان در یارانه دریافتی مردم لحاظ شده ولی تغییری در افزایش قیمت نان صورت نگرفته بود.

معاون برنامه ریزی استاندار خوزستان عنوان کرد: امسال برای افزایش کیفیت نان طبخ شده در استان و همچنین واقعی شدن قیمت‌ها یک ضابطهٔ به استان‌ها ابلاغ شدکه قیمت‌ها به اندازهٔ 30 درصد افزایش پیدا کند.

وی افزود: نان غالب حدود 90درصد مردم خوزستان که مصرف می‌شود نان تافتون است و در خوزستان طوری سیاست گذاری شده است که نان تافتون 28 درصد افزایش پیدا کند درصورتی که سایر استان‌ها افزایش قیمت بیش از این بوده است.

حاجتی عنوان کرد: در سایر نان‌های کم مصرف را افزایش 30 درصدی صورت گرفته است و ما باید آرام آرام به سمت نان‌های صنعتی که دور ریز کمتری دارند حرکت کنیم.

وی افزود: سعی کردیم این اعمال افزایش قیمت طوری صورت گیرد که هم نانوا‌ها متضرر نشوند و هم مردم هزینه بیشتری پرداخت نکنند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار