تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۴۸
کد خبر: ۷۶۷۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار ویژه آبادان خبر داد:
اعمال راهکارهای ایجابی و سلبی برای رفع آلایندگی‌های پالایشگاه آبادان
فرماندار ویژه آبادان از ارائه راهکارهای ایجابی و سلبی در راستای کمک به رفع آلایندگی‌های پالایشگاه در فضای این شهر خبر داد.

عزیزالله شهبازی امروز با اشاره به برگزاری جلسه بررسی و پیگیری جدی موضوع آلایندگی که طی چند روز اخیر از سوی مردم به کرات گزارش و اعلام می‌شود، اظهار کرد: پیشتر نیز جلسات مشابهی با مسئولان پالایشگاه، محیط زیست، دستگاه قضایی و دانشکده علوم پزشکی در این زمینه برگزار کرده‌ایم.

وی افزود: در این جلسات مقرر شد تا پالایشگاه آبادان اقدامات مؤثری را در زمینه رفع غلظت و بوی نامطبوع آلایندگی‌ها که به طور اخص در بخشی از شهر بیشتر نمود دارد، انجام دهد.

فرماندار ویژه آبادان عنوان کرد: در همین راستا راهکارهای ایجابی و سلبی توسط پالایشگاه آبادان با هدف جلوگیری از روند احتمالی افزایش این آلایندگی‌ها در سطح شهر ارائه شد.

شهبازی تصریح کرد: به طور قطع اجرای راهکارها و برنامه‌ریزهای صورت گرفته در این زمینه نتایج مطلوبی را برای شهروندان به‌دنبال خواهد داشت.

معاون استاندار خوزستان با بیان اینکه یکی از مهمترین ماموریت‌های دولت، تامین سلامت مردم است یادآور شد: تمام تلاش خود را برای رفع مشکل حادث شده در سطح شهر به کار گرفته‌ایم.

وی گفت: آن بخش از اقدامات تاثیرگذار در رفع آلایندگی در مقطع شهرستان باید با جدیت توسط مسئولان پالایشگاه به انجام برسد و بخش دیگر نیز با مکاتبه و پیگیری از سوی وزارت نفت به انجام خواهد رسید.

به گفته شهبازی، قرار است تا مسئولان پالایشگاه با حضور در صدا و سیمای مرکز آبادان، مردم را در جریان اقدامات انجام شده قرار دهند.

فرماندار ویژه آبادان در پایان افزود: مردم آبادان مطمئن باشند که از هیچ تلاشی در راستای تامین و پایداری سلامتی‌شان کوتاهی نخواهیم کرد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار